Chiar dacă Kaufland este cel mai mare retailer alimentar din România, în topul productivității se află cealaltă companie a grupului Schwartz din Germania.

Este vorba de Lidl, care a raportat o cifră de afaceri de 6,5 miliarde de lei. Cum compania are 4.800 de angajați, rezultă că productivitatea angajaților a fost de 1,3 milioane de lei pe salariat timp de un an, sau 108.333 lei.

Începînd de la 1 martie 2018, un vânzător Lidl are venituri medii lunare garantate de 3.061 de lei brut.

Metro este pe poziția a doua în topul productivității, cu un milion de lei pe angajat.

Locul al treilea este urmat de Selgros, un alt jucător de pe piașa cash & carry. Selgros a scos venituri de 3,6 miliarde de lei, astfel că fiecare dintre cei 4.300 de salariați a produs venituri de 840.000 de lei anual, echivalent cu circa 70.000 de lei pe lună.

Kaufland, Penny

Kaufland, cel mai mare retailer din România, a generat peste 10 miliarde de lei cu 13.400 de angajați, astfel că fiecare salariat a produs 746.000 de lei, echivalentul a 62.200 lei pe lună.

În fine, Rewe România, care operează magazinele Penny Market, a consemnat o productivitate de 715.000 lei.

 
 

Urmărește-ne pe Google News