Vrei să îţi începi cariera în domeniul financiar? Poţi să te angajezi în cadrul unei companii de creditare, atât în Bucureşti, cât şi în provincie. Dacă ai cunoştinţe de operare calculator, în special pentru programele Word şi Excel, deţii excelente abilităţi de comunicare şi poţi da dovadă de persuasiune, creativitate, spontaneitate, spirit de echipă şi flexibilitate, ai ocazia să te angajezi ca operator call-center sau operator creanţe. Angajatorul oferă training intern, oportunitatea de dezvoltare a carierei într- o companie multinaţională şi un pachet salarial motivant. Pentru a aplica este necesar să îţi trimiţi CV-ul la: bit.ly/PROVIDENT-EJOBS.
Te atrage domeniul telecomunicaţiilor? Poţi începe prin a oferi suport clienţilor sau a recomanda diverse servicii, via telefon. Trebuie să ai capacitatea de a comunica, abilitatea de a negocia şi a convinge, cunoştinţe de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) şi de navigare online, dar şi capacitatea de a învăţa permanent lucruri noi. Dacă te regăseşti în această descriere, poţi avea succes aplicând la joburile publicate pe: bit.ly/BLUEPOINT-TELECOM- EJOBS.
Vrei o carieră în vânzări? Poţi începe prin a recomanda produse. Aplică pentru un post de consultant telemarketing sau de consultant vânzări prin telefon, reţinând că principalul atu care te califică pentru un astfel de job este să îţi doreşti să faci performanţă. Printre beneficiile de care te poţi bucura ca angajat se numără: pachetul salarial complet (salariu fix, bonuri de masă şi comision acordat în funcţie de performanţele individuale), posibilităţile de promovare în companie şi consiliere în carieră, traininguri de vânzări susţinute de formatori specializaţi, team buildinguri şi competiţii sportive organizate de companie. Cei interesaţi de un astfel de job pot aplica online la anunţutile publicate pe: bit.ly/STUDIO-MODERNA-EJOBS.
Te atrage mai degrabă domeniul marketingului? Atunci poţi începe prin a lucra în cadrul unei companii ce realizează cercetări de piaţă. Poţi fi operator de interviuri telefonice dacă ai abilităţi foarte bune de comunicare, cunoştinţe de operare PC la nivel mediu şi disponibilitatea de a lucra în anumite intervale orare. Poţi lucra în Bucureşti sau în Bacău, Botoşani, Bârlad, dacă deţii, în plus, şi cunoştinţe de limba italiană. Aplică la anunţurile publicate pe: bit.ly/GFK-ROMANIA-EJOBS.

Bine de ştiut!

Cu siguranţă, lucrul într-un call-center îţi poate oferi acces la o mulţime de informaţii şi experienţe noi. Dacă eşti la început de carieră şi îţi doreşti să îţi găseşti drumul, să acumulezi experienţă şi să beneficiezi de training specializat, poţi începe astfel. Pentru a te califica pentru un asemenea de job este necesar ca la început să deţii cunoştinţe medii de operare a calculatorului şi să ai abilităţi foarte bune de comunicare.

 
 

Urmărește-ne pe Google News