Agenţia Naţională de Ocupare a Forţei de Muncă vrea să dea peste 600.000 de euro pentru achiziţia de bannere, pixuri, agende, pliante și afișe în campania de informare cu buget de 1,4 milioane de euro.

De asemenea, licitaţia anunţată de ANOFM prevede şi difuzarea a 8 spoturi TV și 4 spoturi radio. Bugetul pentru difuzarea acestora pe TV şi radio se ridică la peste 600.000 de euro, notează g4media.ro.

Campania ANOFM vine în momentul în care peste 100.000 de români au contractele încheiate din cauza crizei generate de noul coronavirus.

Pentru această campanie ANOFM vrea să aloce 83.000 de euro, fără TVA, pentru mai mulţi vectori de imagine.

În campanie ar urma să fie cooptaţi vloggerii Selly și Gami, cântăreții Alex Velea, Nicole Cherry, Connect-R, Aylin Cadîr, hip-hoper-ul Macanache, actorii Dorian Popa și Dragoș Bucur și influencerița Diana Condurache.

 
 

Urmărește-ne pe Google News