Antena 1 pregătește relansarea Observatorului, unde platoul este întins pe o suprafață de peste 400 de metri pătrați, este dotat cu tehnologie de ultimă generație, care întrunește standardele de calitate ale celor mai mari posturi de televiziune din lume. La nivel vizual, platoul va beneficia de un ecran absolut spectaculos, de 14.5 metri lungime și peste 2.5 metri înălțime, cel mai mare ecran al unui jurnal de știri din România. Pe lângă modificări tehnologice, vor exista noutăți și la nivel de grafică. .„Vorbim despre o investiție majoră și despre o evoluție vizuală și tehnică extraordinară! Noul Observator înseamnă tehnologie la cel mai înalt nivel, înseamnă echipamente și soluții de broadcast folosite de cele mai mari companii media din lume (CNN, CNBC, RTL, Reuters, Wall Street Journal, Vice Media, RTL, etc). Fonoizolația și tratamentul acustic al studiourilor este unic în România, el fiind asigurat de Pro Performance, companie ce a proiectat și implementat tratamentul acustic pentru Opera din Viena și pentru ORF, televiziunea publică din Austria. La nivel vizual, ecranul spectaculos, elementele de grafică și decorul noului studio, vor face clar diferența”, a declarat Alin Romașcan, directorul știrilor.
Elementele de diferențiere ale Observatorului în contextul actual sunt story-urile de autor realizate de o echipă nouă de reporteri, producători, editori și cameramani și continuarea seriei de campanii de responsabilizare socială. De-a lungul timpului, aceste campanii au reușit să modifice legi, să atragă atenția asupra unor probleme extrem de grave ale sistemului de stat românesc și să primească recunoaștere la nivel internațional pentru impactul și felul în care au fost construite.
Antena 1 pregătește relansarea Observatorului, din 28 noiembrie
Proiectul așteaptă votul final al Parlamentului și semnătura Președintelui. Începând din 28 noiembrie, RoMândria merge mai departe și vorbește printr-o serie de story-uri excepționale despre românii care prin faptele, prin atitudinea și implicarea lor construiesc RoMândria. Noul concept editorial al Observatorului derivă din politica de brand a Antenei 1, aceea de a fi mereu aproape de telespectatori. Știrile devin o experiență personală și nu doar o relatare despre evenimentele principale ale zilei.„Echipa Observator își continuă misiunea de implicare socială masivă și jurnalism civic în așa fel încat copiii noștri și noi să trăim într-o Românie care ne protejează, de care să fim mândri, îÎn care să ducem un trai decent și în care să avem fiecare puterea să facem schimbări în bine. Toate demersurile noastre vor putea fi acum susținute vizual de un adevărat spectacol hight definition. Observatorul devine un show de televiziune, nu doar un jurnal de știri, un carusel de emoții, stări și trăiri”, a declarat Lavinia Tudoran, redactor-șef al Observatorului.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro