Începând de luni, 16 octombrie 2017, Apa Nova deschide noul Centru de Relaţii Clienţi situat la parterul clădirii EuroTower, din strada Dinu Vintilă nr. 11, sector 2 – amplasată la intersecţia străzii Barbu Văcărescu cu bulevardul Lacul Tei.

Acest sediu este unul ultramodern. Pe lângă serviciile cunoscute – încheiere sau modificare contracte, preluare și predare a documentațiilor de avizare și proiectare, informare privind conţinutul facturilor, tarifele aplicabile şi modalităţile de plată, plăţi facturi, furnizarea de alte informaţii utile -, sunt puse la dispoziţia vizitatorilor o sală de audienţe, acces gratuit la WiFi, precum şi posibilitatea de consultare cont client în zona dedicată.

Pe lângă faptul că se află într-un mediu de lucru plăcut şi confortabil, Centrul poate face față solicitărilor unui număr mai mare de clienți. În măsura în care ghișeele deschise se aglomerează, de la etajul superior al clădirii va fi repartizat un număr mai mare de consultanți care vor deschide noi ghișee.

Factura se poate plăti online, gratuit, dacă titularul de contract își deschide un cont online autentificat de Apa Nova Bucureşti, completând un formular. Programul de lucru în noul Centru de Relaţii Clienţi va fi de luni până vineri, între orele 07:30-19:30.

Mijloacele de transport care vor facilita accesul sunt tramvaiul 5, autobuzele 182 şi 282 sau metroul, cu coborâre la staţia Ştefan cel Mare. Activitatea Apa Nova din sediul situat pe strada Aristide Demetriade nr. 2, sector 1, se încheie vineri, 13 octombrie 2017.

Ceea ce am urmărit prin această investiție este să arătăm că avem responsabilitatea față de clienți dar și față de angajați. Al doilea aspect este inovația și al treilea este practic orientarea și respectul față de oamenii care ne trec pragul. Concluzia finală este că ne-am dorit ca oamenii care vor fi prezenți aici să se simtă ca la ei acasă, adică să se simtă bine”, a declarat Mădălin Jorj Mihailovici, Director General Apa Nova București.

 
 

Urmărește-ne pe Google News