„Am supraviețuit ca printr-un miracol”, a explicat bărbatul, după ce s-a trezit, în toiul nopții, cu bucăți de rigips peste el și soție și peste patul în care dormea micuța Zoe.

Jorg care a avut cel mai mult de pătimit: după cum se vede în fotografiile pe care le-a pus la dispoziția presei, el s-a ales cu mai multe răni, inclusiv la tâmplă, și are o cusătură sub ochiul stâng. „Vecinii ne-au ajutat și ne-au dus la spital”, a explicat Heck.

„Nici gazda, nici Airbnb nu au putut fi contactați, inițial, pentru o conversație. Airbnb ne-a oferit apoi doar să petrecem prima noapte într-o cameră de hotel, dar să plătim noi costurile taxiului, 100 de euro. Ce mi se pare mult mai rău însă este că apartamentul era încă disponibil pe toate platformele! Nu se poate ca nimeni să nu se simtă responsabil!”, a mai declarat turistul.

Compania: „Investigăm incidentul tulburător”

La cererea Bild, Airbnb a transmis: „Oferim oaspeților sprijinul nostru deplin. Cazarea a fost eliminată de lista platformei noastre, iar noi investigăm acest incident tulburător”.

Airbnb (versiune scurtată a numelui său original, AirBedandBreakfast.com) este companie americană înființată în 2008 care deține o platformă online prin care se pot închiria, oriunde în lume, camere, apartamente sau case întregi direct de la proprietar.

Compania deține un serviciu de închirieri cu peste 4.000.000 de locuințe listate în 191 de țări. Compania fondată la San Francisco, SUA, acționează ca un broker, primind comisioane de la fiecare rezervare.

Dacă locația nu se potrivește cu descrierea de pe site, oaspeții pot trimite un mesaj gazdei, prin portalul Airbnb. Dacă problema nu poate fi rezolvată cu proprietarul, cazul ajunge la centrul de ajutor Airbnb. În final, puteți activa centrul de mediere al platformei online. Ultima variantă: contactarea unui avocat, pe cheltuială proprie, pentru a-ți apăra cauza.

Foto: captură Bild

Urmărește-ne pe Google News