Tazz urmează să fie integrată în platforma Wolt, care va continua sub acest brand. Marca Tazz nu va mai exista.

Achiziția vine în contextul consolidării din domeniu, cauzată de concurența acerbă și pierderile consemnate de companii.

„Tazz s-a impus ca o platformă de încredere și îndrăgită în România, cunoscută pentru experiența sa locală și relațiile solide cu clienții și partenerii săi”, a declarat Miki Kuusi, directorul executiv al al Wolt și șeful DoorDash International.

„Tazz reprezintă o poveste de succes în antreprenoriatul românesc și un business care a crescut incredibil de mult într-un timp foarte scurt. Asta s-a datorat echipei foarte bune din spate și investiției eMAG, fără de care nu am fi ajuns aici. Ca pas următor, unirea forțelor cu Wolt reprezintă o oportunitate extraordinară,” a declarat Alin Șerban, directorul executiv al Tazz.

Tazz, prezent în 35 de orașe

Tazz operează în peste 35 de orașe din România și are o echipă dedicată de 260 de persoane. În ultimii ani, platforma a crescut rapid.

Tazz este, de asemenea, membru al programului eMAG Genius, care oferă clienților beneficii premium precum livrare gratuită și acces la oferte exclusive.

Wolt și eMAG au încheiat un parteneriat prin care asigură clienții Tazz că se vor putea bucura în continuare de beneficiile programului Genius.

Preluat în 2019, vândut în 2024

Tazz a fost preluat în 2019 de către eMAG și a cunoscut o dezvoltare fulminantă în pandemie, datorită lucrului de acasă.

Compania are acum circa 10.000 de livratori. Wolt are la rândul său 12.000.

În domeniu din România a plecat FoodPanda în anul 2022, iar aplicația a fost preluată de Glovo.

De asemenea, Uber Eats s-a retras din România în 2020. Pe piața din țara noastră mai există Bolt Food, deținută de compania estoniană cu același nume.

Emag este deținut în proporție de 80% de către grupul olandez Prosus și 20% de către omul de afaceri Iulian Stanciu. Prosus este la rândul său controlat de către grupul sud-african Naspers.

Emag mai deține și firma de curierat Sameday, aplicația de modă Fashion Days, retailerul online PC Garage. Grupul este extins și în Bulgaria și Ungaria.

Omul de afaceri Iulian Stanciu deține la rândul său și distribuitorul de produse electronice NOD, retailerul de electrocasnice Flanco, dar și marca de biciclete Pegas.

DoorDash, un gigant al pandemiei

Grupul-mamă al Wolt, DoorDash are o capitalizare bursieră de 61,5 miliarde de dolari. Compania a avut în 2023 venituri totale de 8,6 miliarde de dolari și o pierdere netă de 558 milioane de dolari.

Împreună, DoorDash și Wolt operează astăzi în peste 30 de țări, dintre care 28 sunt cu produsul și brandul Wolt.

Urmărește-ne pe Google News