Google se clasează pe locul al doilea, cu 155,5 miliarde de dolari și o creștere de 10%, în vreme ce Amazon a ajuns pe locul al treilea, cu 100,7 miliarde de dolari și o creștere masivă de 56%.
Top 10 este dominat de către companiile de tehnologie: Microsoft se găsește pe locul al patrulea, cu 92,71 miliarde de dolari (+16%). Următoarele locuri sunt ocupate de către: Coca Cola – cu 66,3 miliarde de dolari (-5%), Samsung – 59,89 miliarde de dolari (+6%), Toyota – 53,4 miliarde de dolari (+6%), Mercedes – 48,6 miliarde (+2%).
Facebook e în cădere
Facebook ocupă locul al nouălea, cu o valoare a brandului său de 45,16 miliarde de dolari, în scădere cu 6% din cauza scandalurilor continue în care a fost implicată în ultimii ani, de la știrile false care au invadat rețeaua sa, la propaganda rusă, la scurgerile de date din scandalul Cambridge Analytica și la spargerea recentă a altor 50 de milioane de conturi.
Locul 10 este ocupat de către McDonalds – 43,11 miliarde de dolari (+5%).
Tehnologie, auto și bunuri de lux
Următoarele locuri sunt ocupate tot de către două companii de IT, respectiv Intel – 43,29 miliarde e dolari (+10%) și IBM – 42,9 miliarde (-8%).
Până la locul 25 clasamentul este completat de: BMW, Disney, Cisco, General Electric, Nike, Louis Vuitton, Oracle, Honda, SAP, Pepsi, Chanel, American Express și Zara.
Cele mai mari creșteri le-au înregistrat Amazon, Netflix, Gucci, Salesforce, Luis Vuitton, PayPal, MasterCard, Adobe, Ferrari și Caterpillar.
Nou-intrate în top sunt Chanel, Spotify, Henessy, Nintendo și Subaru.