Apple a început să se bazeze tot mai mult pe încasările din servicii online, în special din vânzarea de aplicații prin App Store, dar și din abonamentele la Apple Music, un rival pentru Spotify.

Acest lucru vine după ce vânzările de iPhone-uri au început să scadă, ca urmare a războiului comercial SUA-China, dar și a prețurilor mari.

Producție de filme proprii

Între timp, Apple a început să investească în filme proprii, exact cum fac rivalele Netflix și Amazon.

Filmele și serialele vor putea fi urmărite prin intermediul aplicației dedicate, iar aceasta va integra și episoadele din alte aplicații de filme. Singura excepție notabilă este Netflix, care nu dorește să participe la acest sistem integrat.

iTunes ajunge pe televizoarele Samsung

Samsung a anunțat în ianuarie că iTunes va fi disponibil pe televizoarele sale inteligente de top, iar producători precum LG, Sony și Vizio au anunțat că vor implementa standardul Air Play 2 de la Apple.

Acesta va permite posesorilor de iPhone și iPad să transmită filme, muzică și fotografii de pe dispozitivele lor Apple către televizoarele inteligente.

Anterior, Steve Jobs – cofondator și fost director al Apple – dorea ca societatea să lanseze chiar un televizor inteligent. Compania nu a ajuns să lanseze un televizor, dar are în ofertă Apple TV, un gadget care se conectează la net și la tv. Acesta permite utilizatorilor să ruleze aplicații și jocuri pe televizoare.

Lansarea noului serviciu de video vine în contextul în care tot mai multe companii își lansează astfel de servicii de filme.

Pe lângă Apple, și Disney – cea mai mare companie media din lume – va lansa în acest an un serviciu propriu de streaming de filme.


Citește și: 

Concediată din Direcția Piețe Sector 4 ”pentru că n-am vrut să mă înscriu în PSD”, Elena Lefter a câștigat procesul, dar ”m-au trimis la  Control, unde se face și teren, deși am scleroză multiplă!”

 
 

Urmărește-ne pe Google News