Noul serviciu va include filme și seriale achiziționate sau produse de către Apple, scrie Bloomberg, care citează surse apropiate situației.
Apple a investit deja mai multe miliarde de dolari într-o serie de seriale proprii, însă nu le-a inclus într-un abonament separat.
Serviciul plătit va fi disponibil din vară, mai scrie Bloomberg, cel mai probabil după ce perioadă de câteva săptămâni când va fi disponibil la liber. Companiile recurg la această practică pentru a atrage clienți. Spre exemplu, și Netflix oferă o lună gratuită utilizatorilor.
Anterior, Apple a atras o serie de directori la Sony Pictures, precum Zack Van Amburg și Jamie Erlicht.
Abonament și la știri
Acesta nu este singurul abonament online pe care Apple se pregătește să îl lanseze pe 25 martie, tot atunci urmând a fi prezentat și o subscripție la știri. Serviciul e deja în teste și va fi disponibil pentru cei cu sistemul de operare iOS 12.2.
Apple a cumpărat anul trecut aplicația de știri plătite Texture.
Axare pe servicii online
Apple se axează tot mai mult pe creșterea veniturilor din servicii online, pe măsură ce vânzările de iPhone-uri încep să scadă în China, India și alte țări aflate în curs de dezvoltare, din cauza prețurilor mari.
Apple a anunțat deja în ianuarie că va face iTunes disponibil pe noile televizoare QLED de la Samsung, în vreme ce televizoarele Sony, LG și Vizio vor suporta noul standard Air Play, prin care iPhone-urile se pot conecta la televizoarele inteligente.
Apple Music a ajuns deja la 50 de milioane de abonați, fiind al doilea cel mai popular serviciu de muzică după Spotify.
Analiștii de pe Wall Street speculează că Apple va combina eventual toate abonamentele sale online printr-o ofertă comună, tot așa cum Amazon face cu programul său Prime.
Cel mai probabil, conținutul online al Apple va fi interconectat și disponibil atât pe iPhone, cât și pe iPad, și Apple TV, iar o parte dintre filme vor fi chiar disponibile la liber.
Utilizatorii vor putea să se aboneze și la alte canale și posturi, așa cum e cazul Starz.
Concurență mare
Apple este în urma rivalilor precum Amazon sau Netflix în privința filmelor online sau a Google în privința inteligenței artificiale și a asistenților virtuali.
De asemenea, concurența se intensifică.
Disney, cea mai mare companie media din lume, va lansa în acest an propriul serviciu de filme online. Warner Media, parte a grupului telecom AT&T din SUA, va pune pe piață un serviciu dedicat fanilor de filme cu supereroi, bazat pe DC Comics.