Pagina de Instagram a actorului și fostului guvernator al Californiei Arnold Schwarzenegger e o încântare și o oază de bună dispoziție, în plină criză de Covid-19. Nu e de mirare că are 20 de milioane de urmăritori.

Arnold, între Lulu și Whiskey, la masa din bucătărie

Aici, Arnold se ia pe sine peste picior – “nimeni nu are voie să iasă din casă, mai ales cei de 72 de ani”, el
având 72 de ani -, postează filmulețe cu măgărușul Lulu și poneiul Whiskey și mai
ales face fapte bune.

După ce filmulețele cu el și cei doi
companioni necuvântători au devenit virale – unul dintre ele a avut 13,3
milioane de vizualizări! -, starul hollywoodian a decis să facă tricouri cu el,
Lulu și Whiskey, pe care să le vândă în scop umanitar. Tricourile au și un
mesaj în ton cu criza: “Nu fi măgar! Stai în
casă!”.

Tricoul scos la vânzare în scop umanitar

Banii strânși vor fi donați în totalitate
programului After-School All-Stars, înființat de el în 1993 și dedicat adolescenților
din California care provin din familii defavorizate. În contextul actual,
aceste familii sunt și cele mai afectate de criza de Covid-19.

Școlile fiind închise, nu mai putem să ne ocupăm de copiii din program. Așa că ne adaptăm. Redirecționăm banii către familiile din care ei fac parte, cumpărăm alimente și avem grijă să ajungă la cine are cea mai mare nevoie.

Arnold Schwarzenegger:

Un tricou cu Arnold, Lulu și Whiskey costă 31,45 dolari.

Foto: Hepta

 
 

Urmărește-ne pe Google News