Fabricat în 1977, automobilul de teren ARO 304 de culoare GRI i-a aparținut lui Nicolae Ceaușescu și a fost evaluat inițial la suma de 137.500 lei. În ianuarie a fost organizată prima licitație, care nu s-a prezentat însă niciun ofertant.

Licitația pentru ARO-ul lui Nicolae Ceaușescu a fost reluată pe 18 decembrie, la un preț de pornire de 103.125 lei.

Cei cinci ofertanți participanți la cea de-a doua licitație au supralicitat 16 pași, bunul fiind valorificat la prețul de 189.180 lei.

comunicatul ANAF:

ARO-ul care a aparținut lui Nicolae Ceaușescu e fabricat în anii 70, dar are tapițerie din piele și trapă electrică

Mașina este un model special și a fost realizată în 1977 pentru Nicolae Ceaușescu de către producătorul de automobile ARO de la Câmpulung și are 72.000 de kilometri la bord.

Caroseria ARO-ului care a aparținut lui Nicolae Ceaușescu era prelungită decât a modelului de serie. Mai mult, modelul ARO 304 are și o altă motorizare, fiind echipat cu un motor pe benzină de 2500cmc.

Printre dotările sale se aflau trapa electrică şi tapiţeria din piele, notează promotor.

Autoturismul a fost folosit de dictatorul comunist în vizite oficiale. Într-una dintre fotografii, Nicolae Ceaușescu, alături de fostul preşedinte al URSS, Mihail Gorbaciov, erau la bordul ARO-ului şi salutau mulţimea pe bulevardul Kiseleff din Capitală.

Autoturismul a fost confiscat de ANAF de la omul de afaceri Ovidiu Tender, care a fost eliberat, în noiembrie, din închisoare, unde a ispășit patru ani și șase luni într-un dosar de înșelăciune și spălare de bani.

ARO a fost mașina preferată a lui Nicolae Ceaușescu și a fost construită în patru exemplare. Primele două au fost denumite 304 și au fost construite în perioada 1977-1978, iar celelalte două exemplare au fost denumite 306 și au fost construite în perioada 1985-1986, potrivit auto-bild.ro.

foto: Facebook ANAF

 
 

Urmărește-ne pe Google News