După pregătirile care au durat în jur de trei ani, Spotify a avut, luni, lansarea pe piaţa din România. Platforma are 151 de milioane de clienți în întreaga lume, dintre 71 de milioane sunt plătitori de abonament, și o bază de date de peste 35 de milioane de melodii, disponibile atât pentru utilizatorii variantei gratuite, dar şi celor care au optat pentru varianta Premium.

Cel mai mare serviciu de streaming muzical din lume a venit în România atât cu o versiune gratuită, susținută prin conținut publicitar, cât și cu o versiunea superioară, pe baza unui abonament lunar.

Utilizatorii români ai Spotify pot asculta gratuit muzica preferată sau pot opta pentru abonamentul Spotify Premium, care costă 4,99 de euro pe lună.

Artiștii români a căror muzică este inclusă în playlist-ul platformei au acces la date despre audiența lor, precum profilul celor care îi ascultă – vârstă, sex, preferințe.

„Dacă ești artist ai acces la toate datele, poți să vezi ce se întamplă cu muzica ta, poți să vezi cum se împarte în anumite zone, de unde sunt cei mai multi alscultători. Este un tool care le ofera transparența pe care nu o primesc întotdeauna de la casele de discuri care-i reprezintă”, explică reprezentantul Spotify.

Cei care vor să se bucure de Spotify pot descărca gratuit aplicația prin Google Play sau App Store, vizitând www.spotify.com


VIDEO EXCLUSIV/ Maia Morgenstern primește semne când trebuie să facă pauze de lucru. ”Trupul meu îmi spune stop”


 

 
 

Urmărește-ne pe Google News