Din punct de vedere tehnic, Macan preia platforma lui Q5, fiind oferit standard cu tractiunea integrala cu distributie prioritara a cuplului spre spate, pentru o dinamica de top. O versiune cu tractiune fata asa cum este cazul variantei de baza a lui Q5 2.0 TDI nu va exista. Trenul de rulare este preluat de asemenea de la Audi si va fi ceva mai sportiv, dar fara a neglija confortul. {i motoarele vor proveni de la Audi, dar aici Porsche va incerca sa se diferentieze oferind mai multa putere.
Astfel, Macan va fi primul Porsche care va primi un motor cu patru cilindri, dupa 968, a carui fabricatie a fost oprita in 1991. Motorizarea de baza va fi un 2.0 TDI, ce va livra 160, respectiv 190 CP (Q5 2.0 TDI are 143, respectiv 177 CP). Dieselul de top va fi un trei litri, care va pune la dispozitie initial 265 CP (245 CP la Q5) si ulterior peste 300 CP cu bi-turbo. Baza motoarelor pe benzina va fi formata dintr-un doi litri turbo cu 200, respectiv 245 CP (224 CP la Q5), iar nava amiral va fi un sase cilindri supraalimentat, de 333 CP (272 CP la Q5), care va ajunge la peste 400 CP in Macan Turbo S. |n cooperare cu Q5, si Macan vrea sa salveze Planeta cu o versiune hibrid care combina un motor turbo pe benzina cu un motor electric si care produc impreuna 265 CP. Motoarele de baza vor fi cuplate cu transmisii manuale cu 6 trepte, cutia PDK cu dublu ambreiaj si 7 trepte fiind optionala. Interiorul va fi 100% Porsche. Nu vor lipsi insertiile de aluminiu de la Cayenne si inca doua caracteristici, unice pentru marca din Zuffenhausen: cheia de contact pozitionata in stanga si cele cinci cadrane intrepatrunse, cu turometrul in pozitie centrala.
Primul contact cu Macan va fi la Salonul de la Geneva in primavara lui 2013, cand Porsche va prezenta primul concept. Productia va incepe in vara la uzina din Leipzig, iar versiunea de serie va fi prezentata la Salonul de la Frankfurt in toamna lui 2013. Vanzarile vor debuta in primavara lui 2014 la preturi incepand de la 45.000 de euro. Pentru comparatie, cel mai ieftin Q5 cu tractiune integrala, 2.0 TDI Quattro, costa 38.080 de euro.
Cititi mai multe pe auto-bild.ro
 

 
 

Urmărește-ne pe Google News