Ţine turaţia constantă

În primii kilometri rulează, pe cât posibil, într-un regim redus de turaţii. Accelerează progresiv şi nu tura motorul. În oraş, un regim de turaţie constantă, în jurul valorii de 1.800 rpm, este recomandat pentru a obţine un consum cât mai mic.

Nu accelera brusc

Pentru a ajunge într-o treaptă superioară la turaţia de 1.800 rpm, accelerează progresiv şi nu depăşi 2.700 rpm. Nu apăsa pedala de acceleraţie mai mult decât este nevoie.

Frâna de motor e mereu utilă

Foloseşte frâna de motor! Maşinile cu sistem cu injecţie au consum 0 în frână de motor. Astfel, când utilizezi frâna de motor, se poate spune că rulezi pe gratis. Dacă turaţiile la care se aplică procedeul nu sunt prea ridicate, motorul nu are de suferit pe termen lung.

Spaţiile din trafic ajută

Foloseşte-te corect de spaţiile din trafic. Utilizează inteligent suprafeţele din faţă şi încearcă să anticipi traficul. Astfel, poţi aplica procedeul de la punctul trei mai des.

 
 

Urmărește-ne pe Google News