Cine ar fi crezut că a cumpăra o uşă pentru sufragerie sau pentru baie poate deveni un chin? A păţit-o Ioana, o tânără din Bucureşti care şi acum trage după ce şi-a comandat uşile pentru apartament încă din luna septembrie. “Cei de la firmă ne-au cerut banii înainte şi am plătit inclusiv montajul. Au zis că vin în 24 de ore, dar au venit după două săptămâni şi jumătate şi atunci nu ne-au adus uşa de la baie”, ne-a povestit Ioana. Cu toate acestea, ea şi soţul ei au refuzat să creadă că firma le-ar putea trage ţeapă. Au continuat să-l aştepte pe şoferul care trebuia să le aducă uşa pentru care plătiseră în avans. Acesta i-a tot dus cu vorba, aşa că, într-un final, au luat legătura cu patronul firmei. “Soţul meu l-a sunat pe patron şi i-a zis că vrea banii înapoi. Dar acesta i-a spus că îi dă cu 90 de lei mai puţin, fără alte explicaţii”, ne-a mărturisit revoltată Ioana, care, după ce a căutat pe internet, a văzut că şi alţi clienţi se plâng de faptul că au fost păcăliţi de aceeaşi firmă situată pe şos. Mihai Bravu din Capitală.
Mai multe sesizări făcute la poliţie
Contactat telefonic, patronul firmei a negat acuzaţiile: “Noi în maximum 48 de ore livrăm comenzile. Când nu se execută comanda, dăm banii înapoi”, ne-a declarat Nicolae Constantin. El a recunoscut totuşi că au existat şi unele probleme: “Am avut şoferi care au fugit cu banii clienţilor. Vă daţi seama, erau 100 de milioane. Ce să fac?”, ne-a mai spus acesta. Situaţia a ajuns şi la poliţie. Oamenii legii de la Secţia 11 au primit mai multe sesizări din partea clienţilor care s-au plâns că firma întârzie livrările sau că livrează marfă de o calitate inferioară. Ioana este hotărâtă să facă şi ea plângere la poliţie, pentru că nu a primit nici uşa, dar nici banii înapoi, iar patronul o tot duce cu vorba. l
Trimite celor dragi mesaje de Anul Nou 2025, iar pentru cei sărbătoriți pe 1 ianuarie, vezi urări de Sfântul Vasile 2025!
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro