Aproximativ 6 milioane de români au urmărit conferința de presă de la sediul MAI, organizată de ministrul Marcel Vela și șeful DSU, Raed Arafat. Oficialii au anunțat recomandări pentru circulația persoanelor pe timpul zilei și restricții noaptea.

Conferința de sâmbătă seară a început cu două ore întârziere față de ora 19.00, ce anunțată și a fost transmisă în direct de Pro TV, Antena 1, TVR 1 și toate stațiile de știri. Dintre posturile mari, doar Kanal D a ales să nu o difuzeze, arată Pagina de Media.

În proporție covârșitoare, românii
s-au uitat la Pro TV și la Antena 1, iar dintre posturile TV de
știri, Digi24 a fost cea mai urmărită televiziune de știri, pe
toate targeturile, peste România TV și Antena 3.

Au fost unele dintre cele mai mai cifre
din istoria stației TV, arată sursa citată.

Clasamentul a fost realizat e intervalul anunțului cu ultimele măsuri legate de prevenția răspândirii epidemiei de coronavirus (21.10-21.45), potrivit Pagina de Media

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, 5,8 milioane de români au văzut anunțul pe stațiile care le-au difuzat. Cei mai mulți s-au uitat la Pro TV (1,6 milioane) și la Antena 1 (1,4 milioane).

Audiență record a înregistrat Digi 24, care a fost pe locul patru în clasamentul general: 730.000 de români s-au uitat la postul de știri (în timp ce pe România TV erau 710.000, iar pe Antena 3 – 515.000).

URBAN. Interes foarte mare și la orașe: 3,3 milioane de români din mediul urban l-au urmărit. Cum s-au împărțit: primele două stații au fost Pro TV (912.000) și Antena 1 (720.000).

Și în orașe, Digi 24 a fost a treia
cea mai urmărită televiziune și prima dintre stațiile de știri,
cu aproape jumătate de milion de telespectatori la orașe (la Antena
3 erau 375.000, iar la România TV, 370.000).

De altfel, Digi 24 a avut aseară audiențe mai mari și decât Kanal D (care a avut emisia normală, cu show-ul Survivor pe post).

COMERCIAL. Câți tineri au văzut anunțul MAI? În total, 1,3 milioane de telespectatori între 18 și 49 de ani. Primele trei stații: Pro TV (466.000 de telespectatori), Antena 1 (cu 310.000) și Digi 24 (cu 240.000 de tineri pe post).

În rândul tinerilor, diferența
dintre Digi 24 și celelalte stații a fost una notabilă: dacă la
Digi 24 se uitau 240.000 de tineri, la următoarea televiziune de
știri, Antena 3, erau doar 92.000, iar la România TV, puțin peste
40.000.

 
 

Urmărește-ne pe Google News