Altfel spus, peste 1,6 milioane de români au văzut meciul la TV.
„Victoria naționalei a adus cifre record în audiențe pentru Prima TV, care a fost lider de piață pe toate categoriile de public. În fiecare minut al meciului, la nivel național (All+g), peste 1,6 milioane de telespectatori au privit partida din Ghencea. Potrivit datelor Kantar Media, 27.6% din cei care se uitau la televizor în intervalul 21:45-23:40, erau la Prima TV”, se arată în comunicat.
La nivel național, pe segmentul de vârstă 21-59 de ani, Prima TV a obținut un rating de 9,54 puncte și o cotă de piață de 30,7%. La mare distanță, pe locul doi, s-a clasat Pro TV cu 5,68 puncte de rating, urmat de Antena 1 cu 4,34 puncte de rating.
De asemenea, la nivelul întregii țări, peste 2,7 milioane de români au urmărit cel puțin un minut din al doilea meci ca selecționer pentru Mircea Lucescu de la revenirea pe banca naționalei. În minutul de maximă audiență, la ora 22:32, Prima TV avea 1,9 milioane de telespectatori.
„Și la nivel urban, 18-54, postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever a fost lider absolut, la mare distanță de competitori. Prima TV a inregistrat, potrivit Kantar Media, 10.68% rating și o cotă de piață de 36.2%”, spune postul TV.
Cifrele de audiență mai arată că unu din doi bărbați din România au văzut la TV partida România-Lituania. La această categorie, bărbați 18+ urban, Prima TV a înregistrat 17.4% rating cu o cotă de piață de 43,8%.
România a învins Lituania cu 3-1, luni seară, 9 septembrie, în primul meci pe teren propriu al lui Mircea Lucescu de la revenirea pe banca naționalei și al doilea al său în Liga Națiunilor. Golurile victoriei au fost marcate în ultimele minute.