Unul dintre colegii șoferiței a susținut că cel mai probabil autobuzului Mercedes i-a cedat frâna.

„Cel mai probabil, autobuzului Mercedes vechi de peste 15 ani nu i-au ținut frânele. Mai mulți colegi de ai mei au luat poziție și au sesizat în repetate rânduri în luna martie conducerea STB că autobuzele au defecte la sistemul de frânare și că Inspecția Tehnică Periodică (ITP) este făcută fictiv și cu toate astea, nimic nu s-a întâmplat”, a afirmat acesta pentru sursa citată.

Ce spune STB despre incident

Contactați de Libertatea, reprezentanții Societății de Transport București au precizat că incidentul a avut loc dimineață, la ora 5.40, pe Bulevardul Unirii/Bulevardul Mircea Vodă, sens de mers spre Piața Sfânta Vineri. Mai precis, autobuzul 4274 al liniei 313, condus de o femeie, a lovit autobuzul 6656, al liniei 116, condus de un bărbat și oprit la semafor.

La ora 6:20, autobuzul lovit a fost tractat la garaj, iar celălalt „a plecat singur la depou”.

În urma incidentului, autobuzul 6656, adică cel aflat la semafor și lovit, are capota spate spartă, bara spate spartă, colțar inferior spart și suport spart.

Avariile autobuzului 4274, cel care l-a lovit din spate, sunt parbriz spart, geam colțar stânga spart, colțar stânga față spart, colțar dreapta față spart, mască frontală spartă și far stânga spart, au precizat reprezentanții STB pentru Libertatea.

Cazul a fost soluționat pe cale amiabilă, iar „vina a fost însușită” de femeie.

„Din păcate am mai avut astfel de evenimente. Sunt 1.500 de vehicule STB zilnic în oraș. Deci riscul există. Totul este ca pasagerii să fie în siguranță”, a spus și directorul STB, Adrian Criț, pentru Libertatea, fără a preciza dacă incidentul a fost cauzat de o defecțiune la sistemul de frânare. El a menționat că în urma accidentului nu au rezultat victime și că „se vor lua măsuri conform regulamentului intern”, după ce cazul va fi analizat.

 
 

Urmărește-ne pe Google News