Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA) a deschis o evaluare preliminară după ce a primit 12 plângeri de la proprietari de vehicule Tesla Model 3 și Model Y din 2023.
Un șofer de Model 3 a raportat în luna mai că „direcția mașinii părea blocată și a derapat de pe șosea, ceea ce a dus la izbirea într-un copac”.
În iunie, un șofer din Alpharetta, Georgia, a raportat că o mașină Tesla Model Y, cumpărată de două săptămâni, ieșea dintr-un centru comercial când „brusc, volanul nu a mai virat. Era greoi și a văzut alerta. S-a dus foarte aproape de sensul opus și cumva a reușit să traverseze drumul în interiorul centrului comercial”.
Tesla nu a răspuns imediat la o solicitare de comentarii.
Aceasta este prima etapă a unei investigații oficiale pentru a determina dacă problema reprezintă un risc de siguranță nerezonabil. NHTSA ar trebui să îmbunătățească investigația la o analiză tehnică înainte de a putea solicita o rechemare în service.
Un șofer din Honolulu a declarat că, la o săptămână după ce a cumpărat o Tesla, volanul a început să se blocheze la întâmplare și a spus că „s-a întâmplat de șase ori la date diferite, înainte de a reuși să o ducem la departamentul de service Tesla”. Șoferul a spus că în prezent, aceasta „rămâne la Tesla pentru următoarele 3 săptămâni, în timp ce așteptăm o nouă cremalieră/motor de direcție”.
durban22 • 02.08.2023, 09:38
Tesla stiam ca este o marca serioasa si profesionista !, ce se intampla, au piese fabricate MADE IN CHINA ??.