În primă fază se va închide sensul spre Constanța între kilometrii 21 și 27, pentru reparații capitale.
Tronsonul București-Fundulea al Autostrăzii Soarelui (A2) are o lungime de 24 de kilometri și a fost deschis circulației în 2004. Acest segment al autostrăzii este construit din plăci din beton și este plin de gropi, conform romania-actualitati.ro.
Duminică, 15 septembrie, începe montarea semnalizării pentru ca, de luni, 16 septembrie, să fie aplicate și primele restricții.
Autoritățile au promis refacerea tronsonului dintre București și Fundulea de pe Autostrada Soarelui încă din 2015. Proiectul a fost amânat din nou și în această vară pentru a nu da peste cap traficul în sezonul estival.
Potrivit sursei citate, refacerea tronsonul din beton al Autostrăzii Soarelui costă 20 de milioane de euro, iar lucrările durează 24 de luni, fără a fi afectat, însă, sezonul estival.
În mai 2018, Autostrada Soarelui a fost reparată pe o porțiunea de drum unde două plăci de beton s-au ridicat și s-au spart, punând în pericol siguranța circulației.