„Actuala variantă e realizabilă în proporţie de 80%. Este o etapă intermediară de lucru, pot să mai apară modificări până la final”, ne-a declarat arhitectul Sorin Gabrea.

Asta va avea

14 pasaje supraterane
1. Pe şos. Colentina;
2. Pe şos. Andronache,
peste calea ferată;
3. Pe str. Călmățui;
4. Paralel cu str. Gherghiței,
prin parcul Pipera, peste
calea ferată;
5. Porţiunea cuprinsă între
intersecţia cu str. Gherghiţei
şi şos. Petricani;
6. Intersecţia şos. Petricani
cu şos. Bucureşti Nord;
7. Şos. Pipera, peste calea
ferată;
8. Str. Avionului;
9. Bd. Aerogării, peste calea
ferată Bucureşti-Constanţa;
10. Şos. Nordului-str. Elena
Văcărescu;
11. Str. Tipografilor – şos.
Străuleşti;
12. În apropierea străzii
Parcului;
13. Str. Marginei – str. Lămâiului;
14. Piaţa Crângaşi – şos.
Virtuții.

6 tunelurisubterane

1-2. Două tuneluri pe sub
Parcul Herăstrău, câte unul
pe fiecare sens, între bd.
Poligrafiei și bd. Aerogării;
3. Pe Șos. București –
Ploiești (se intră în tunel după
Fântâna Miorița și se iese
aproape de intersecția
cu Elena Văcărescu);
4. Pe bd. Poligrafiei (paralel
cu strada Parcului);
5. Pe bd. Bucureștii Noi – Calea
Griviței;
6. Un tunel nou este propus
și în zona Crângași.

4 gări

1. La Colentina;
2. La Pipera;
3. La Băneasa;
4. La Chitila.
Sursa: b365.ro

 
 

Urmărește-ne pe Google News