Ayaan și Mickey Naqvi iubesc tradițiile de Crăciun, precum prepararea de dulciuri și împachetarea cadourilor. Dar, mai presus de toate, celor doi le place să decoreze bradul cu ornamentele familiei lor.
Într-o zi, când cei doi frați din Connecticut agățau ornamentele, unul a căzut și s-a spart. Așa a apărut invenția lor, numită „Anchor”, o modalitate mai sigură de a agăța decorațiunile. Anchor are un dispozitiv care fixează ornamentele în siguranță pe brad, în loc să fie agățate în mod convențional.
Ayaan a testat Anchor în cadrul unui proiect școlar, anul trecut, iar când părinții și profesorii le-au vizitat standul cu interes, a știut că el și fratele său au făcut un lucru măreț. Invenția s-a transformat repede în afacere.
„Fratele meu și cu mine am lucrat pentru a proiecta produsul, a-l breveta, a crea un site, a calcula marjele de profit și am făcut propria noastră analiză de piață”, a declarat Ayaan.
Donează 10% din încasări
După ce au avut vânzări de peste 1.000 de dolari în primele șase ore ale unui târg local de Crăciun, anul trecut, băieții au decis să își prezinte produsul pe scară mai largă.
În câteva luni, Good Morning America a prezentat produsul lor, care a fost primit cu entuziasm de americani.
În doar un an, Ayaan și Mickey au realizat venituri de peste 250.000 de dolari și au donat și vor continua să doneze 10% din profit către adăposturile de animale.
Deși cei doi frați se bucură de succes, 2020 nu a fost un an ușor pentru a începe o nouă afacere.
„Începerea unei noi afaceri cu doar trei luni înainte de criză și apoi, brusc, carantina și școala de acasă…”, a afirmat Ayaan.
„Facem pași mici în fiecare zi și am fost atât de uimiți de toate răspunsurile pozitive pentru proiect”, a mai spus unul dintre inventatori.
Foto: CNN / Amanda Naqvi