Decizia vine după ce Mozilla, producătorul browserului Firefox, a luat aceeași decizie.
”Punem pauză campaniei noastre pe Facebook. Siguranța brandului și securitatea datelor sunt foarte importante pentru noi”, a anunțat Uwe Hellmann, cel care se ocupă de strategia de brand a Commerzbank.
Mozilla și-a justificat decizia prin faptul că setările implicite ale Facebook permit accesul la foarte multe date personale.
“Am constatat că setările sale curente permit accesul la o mulțime de date – în special în ceea ce privește setările aplicațiilor terților”, au scris reprezentanții Mozilla într-o postare pe blog.
Massive Attack și-a șters pagina
De asemenea, trupa Massive Attack și-a șters pagina oficială, în cadrul campaniei #DeleteFacebook.
Brian Acton, cofondator al serviciului de mesagerie WhatsApp, deținut acum chiar de către Facebook, a îndemnat utilizatorii să își șteargă conturile de pe rețeaua socială.
Din cauza scandalului, acțiunile Facebook au scăzut cu 9% pe bursă, evaporând circa 60 de miliarde de dolari din capitalizarea bursieră a companiei. Ulterior, Mark Zuckerberg – cofondator și director general al acesteia – și-a cerut scuze în mod public în privința modului de manevrare a datelor.