„La începutul anului trecut, am transformat încă 28 de unități din standard în unități cashless, iar în momentul de față avem undeva la 41 de astfel de unități. Transformarea unităților chasless presupune transferul tuturor operațiunilor care se făceau cu cash la ghișeul obișnuit, către zona de echipamente și în acest sens, practic colegii noștri din sucursale au mai mult timp să se ocupe de nevoia clientului”, a declarat Frățică, la Interviurile Libertatea Live.
Potrivit ei, odată cu aceste sucursale cashless, clientul este educat să se ducă să se ducă să își facă orice operațiune cash către echipamente și diferența timpul în care poate stătea la o coadă o poate petrece în altă parte.
„Proiectul cashless, în principiu, este ca și plan crearea unei zone de 24 banking, deschise 24 din 24 de ore, tocmai pentru ca oamenii care au venit după program să poată utiliza această zonă și să își facă tranzacțiile”, a mai spus Frățică.
Potrivit managerului din BCR, la aceste automate multifuncționale care au înlocuit oamenii, se poate face absolu orice tranzacție pe care o făceați și la ghișeu, numai că acum veți sta mult mai puțin la cozi.
„Cei care sunt mai reticenți la aceste schimbări nu sunt bătrânii așa cum ne-am aștepta, ci tinerii”, a mai spus bancherul.
Rețeaua BCR dispune de 41 de sucursale cashless, iar numărul acestora va crește până la 125 pe parcursul anului 2018. Totodată, BCR va deschide, în acest an, 7 sucursale noi de tip Centru de Dialog Financiar, iar alte 58 vor fi modernizate, în baza unei investiții totale de peste 50 de milioane de euro în următorii doi ani.
Citește și:
EXCLUSIV: Autobuzele turcești, vândute Primăriei Capitalei printr-o firmă cu legături care duc spre Sebastian Ghiță. Ce spune Primăria București