Astfel, clienții Raiffeisen nu au putut folosi cardurile la POS, bancomatele ori nici serviciile de online banking.

„În urma penei de curent de astăzi, din nordul Capitalei, întâmpinăm un incident din cauza căruia, momentan, nu funcționează următoarele servicii:

– call-center
– aplicațiile online banking
– tranzacții cu cardul sau prin ATM.

Lucrăm la remedierea cât mai rapidă a situației și vom reveni cu update-uri. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create”, suna comunicatul băncii, remis inițial.

Ulterior, reprezentanții băncii au anunțat că tranzacțiile prin card, ATM și POS funcționează, încă de la ora 09:00, iar site-ul și-a revenit o oră mai târziu.

Să sperăm că nu vor mai fi asemenea situații, pe viitor, atunci când curentul electric va circula prin țevile de apă caldă. E u proiect revoluționar, sută la sută românesc!

Doar că, pentru această bancă, problemele sunt diverse. La începutul acestei săptămâni, Autoritatea pentru Protecția Consumatorului (ANPC) a amendat Raiffeisen pentru nereguli la creditele în franci elvețieni. Banca trebuie să modifice contractele, dar nu vrea.


CITEȘTE ȘI… EXCLUSIV/ Imagini care nu au mai fost difuzate. Primele ore după incendiul din Colectiv, la Spitalul Floreasca


 

La ce secție de votare votezi duminică și cum poți vota dacă nu ești în localitatea de domiciliu pe 24 noiembrie la alegerile prezidențiale!
 

Urmărește-ne pe Google News