Site-urile PRO TV (sport.ro, yoda.ro, stirileprotv.ro) conduc topul încasărilor, cu o valoare a serviciilor derulate în campania online de aproximativ 460.000 de euro.
Foarte aproape sunt site-urile Realitatea Plus, post care primește aproximativ 450.000 de euro pentru realitatea.net și cele aproximativ 40 de site-uri locale, potrivit paginademedia.ro.
Site-urile deținute de Radu Budeanu, prin cele două companii, Web Editing și Titluri quality, au adunat 430.000 de euro, pentru bannerele puse pe Gândul, Cancan, ProSport, Descoperă și Go4It.
Site-urile Antena Group au atras venituri de 400.000 de euro, iar cele ale Ringier aproximativ 319.000 de euro. Ringier a atras alți 150.000 de euro pentru GSP, site care este operat pe o altă firmă, Ringier Sportal.
Adevărul Holding, care deține, printre altele, adevarul.ro, click.ro și dilemaveche.ro, primește aproximativ 311.000 de euro.
Site-ul digi24.ro a stat cel mai bine dintre publicațiile online ale televiziunilor informative, cu aproape 180.000 de euro. Dintre site-urile de știri, 75.000 de euro au mers la antena3.ro, 37.000 la România TV (inclusiv economica.net) și 15.000 de euro la B1TV.
Sumele conțin TVA, conform sursei citate.
Guvernul României a demarat în 2020 o campanie de informare publică, prin care a alocat presei bugete pentru a promova campania de vaccinare anti-COVID și purtarea măștii de protecție.
Campania, gândită ca un ajutor pentru presă în criza COVID, a stabilit ca „felia” cea mai mare din suma alocată să meargă către televiziuni, este vorba despre PRO TV și televiziunile trustului Intact.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro