Site-urile PRO TV (sport.ro, yoda.ro, stirileprotv.ro) conduc topul încasărilor, cu o valoare a serviciilor derulate în campania online de aproximativ 460.000 de euro.

Foarte aproape sunt site-urile Realitatea Plus, post care primește aproximativ 450.000 de euro pentru realitatea.net și cele aproximativ 40 de site-uri locale, potrivit paginademedia.ro.

Site-urile deținute de Radu Budeanu, prin cele două companii, Web Editing și Titluri quality, au adunat 430.000 de euro, pentru bannerele puse pe Gândul, Cancan, ProSport, Descoperă și Go4It.

Site-urile Antena Group au atras venituri de 400.000 de euro, iar cele ale Ringier aproximativ 319.000 de euro. Ringier a atras alți 150.000 de euro pentru GSP, site care este operat pe o altă firmă, Ringier Sportal.

Adevărul Holding, care deține, printre altele, adevarul.ro, click.ro și dilemaveche.ro, primește aproximativ 311.000 de euro.

Site-ul digi24.ro a stat cel mai bine dintre publicațiile online ale televiziunilor informative, cu aproape 180.000 de euro. Dintre site-urile de știri, 75.000 de euro au mers la antena3.ro, 37.000 la România TV (inclusiv economica.net) și 15.000 de euro la B1TV.

Sumele conțin TVA, conform sursei citate.

Captură paginademedia.ro

Guvernul României a demarat în 2020 o campanie de informare publică, prin care a alocat presei bugete pentru a promova campania de vaccinare anti-COVID și purtarea măștii de protecție.

Campania, gândită ca un ajutor pentru presă în criza COVID, a stabilit ca „felia” cea mai mare din suma alocată să meargă către televiziuni, este vorba despre PRO TV și televiziunile trustului Intact.

 
 

Urmărește-ne pe Google News