PRO TV va ajunge la încasări totale de 4 milioane de euro din campania derulată în 2020, iar trustul Intact (care deține posturile Antena 1, Antena 3 și Antena Stars), la aproape 5 milioane de euro. Intact mai ia 800.000 de euro și din „felia” prevăzută pentru posturile de radio, pentru că a difuzat campania și pe Radio ZU, scrie Pagina de Media.
Campania avea estimat, pentru toate suporturile media, un buget total de aproape 40 de milioane de euro. În situația prezentată de Secretariatul General al Guvernului se arată că s-au facturat până acum în jur de 19 milioane de euro.
Aproape trei milioane va încasa și Kanal D pentru spoturile difuzate în 2020 (are deja facturată suma de 1,6 milioane de euro), iar postul România TV a încasat 725.000 de euro și urmează să ia diferența până la aproape 1,6 milioane de euro.
Potrivit Pagina de Media, din banii prevăzuți în campanie pentru posturile de radio, compania care operează Kiss KM are cele mai mari sume atrase în 2020.
Grupul A.G. Holding, care operează Kiss FM, Magic FM și Rock FM, va încasa un total de aproape 1,4 milioane de euro, din care peste 900.000 de euro au fost deja plătiți.