Nu ştiu de ce, dar am senzaţia că pentru Andreea Raicu, la fel ca şi în cazul multor femei frumoase şi de succes, bărbaţii reprezintă doar un accesoriu. Mă refer aici la parteneri. Dacă are chef să scrie o poezie, se combină cu un muzician, dacă vrea să se simtă inteligentă, atrage atenoţa unui fiu de demnitar, iar dacă vrea să se simtă tânără, îşi ia un puşti. Mai ales că e la modă. Şi uite aşa apare în poveste Andrei Hrebenciuc. Băiat bun, cu un trecut amoros interesant. Aruncă la coş, predă la facultate, se plimbă cu BMW-ul seria 6, iar tăticul face afaceri mari de tot. Pe de altă parte, se pare că atunci când vine vorba despre Andrei, nu tot ce pare că zboară prin cluburi se mănâncă a doua zi, împreună cu omleta de la micul dejun. Aşa că, deocamdată, sunt oarecum rezervat în legătură cu această poveste.
Adrian Iovan – Jos
Romaniţa a pus capăt căsniciei cu Adrian Iovan în stil de mare femeie de afaceri: scurt şi cu mult sânge rece. Chiar şi presa a fost uşor luată prin surprindere: nu s-a mai scris, parcă, atât de mult despre despărţirea lor. Dacă tragi linie în dreptul celor doi, tot Romaniţa e mai câştigată: s-a ales cu un copil superb. Iovan, aproape cu nimic: cu un apartament şi cu multă singurătate, pentru că, dacă vrea să-şi refacă viaţa cu altcineva, trebuie să elibereze imobilul.
Dani Oţil – Sus
Îmi plac Răzvan şi Dani. Îi urmăresc încă de când erau la Naţional TV. Emisiunile lor mi se par amuzante, iar glumele foarte bune. Asta nu înseamnă că adevăratul succes, pentru ei, răspunde la numele Mihaela Rădulescu. Şi când spun “succes”, nu mă refer doar la audienţe. Acum, fiecare a devenit o individualitate distinctă. Răzvan a rămas cu copiii şi cu gospodinele. Eee, Dani a luat gagicile frumoase. Cel puţin, la Bucharest Fashion Week a făcut ravagii, toate s-au îngrămădit să facă o poză cu el. Adică, secretul succesului la fete e să te combini cu Mihaela Rădulescu.
Teo Trandafir – Jos
Sunt unul dintre puţinii care mai cred că locul lui Teo e în faţa camerelor de luat vederi. Poate singurul. După părerea mea, prăbuşirea lui Teo are două cauze. Unu: formatul emisiunii e unul învechit, însă Teo s-a încăpăţânat să-l păstreze pentru a-şi proteja echipa, pe care a luat-o peste tot cu ea. Doi: e un manager prost. Una e să fii populară, alta e să te pricepi să administrezi un business, cum e televiziunea. Cel mai bun exemplu e Florin Călinescu, cel care a lăsat PRO TV pentru a ridica Tele 7 ABC. Teo a crezut că doar prin simpla ei prezenţă va transforma Romantica într-un fenomen media. Nu i-a ieşit.