250.000 de afișe de fiecare pentru Antonescu și Ponta

PSD, parte a Alianței România Înainte și susținător al lui Crin Antonescu, a comandat 250.000 de bucăți de afișe electorale standard, de pus la locurile special amenajate. „Operatorul economic” responsabil de realizarea acestora este Master Print Super Offset. 124.652,50 de lei a plătit PSD pentru o factură pentru această firmă, exact pentru afișe electorale. Tot pentru afișele lui Antonescu a plătit și UDMR 23.990 de lei pentru firma Idea Design Plint.

Afiș electoral cu Crin Antonescu. Foto: Radu Eremia
Afiș electoral cu Crin Antonescu. Foto: Radu Eremia

Tot provenit din zona social-democrată, dar acum fiind candidat independent, Victor Ponta este și el prezent pe panourile dedicate afișajului de campanie. Tirajul pentru afișele lui Ponta este de 250.000 de exemplare, realizate de Tipografia Prod Com SRL.

Afiș electoral cu Victor Ponta
Afiș electoral cu Victor Ponta. Foto: Radu Eremia
Cum ar putea arăta motivarea CCR în cazul secretizării declarațiilor de avere. Profesorul de drept Cristian Clipa: „Procurorii nu trebuie să fie serviți ca la restaurant”
Recomandări
Cum ar putea arăta motivarea CCR în cazul secretizării declarațiilor de avere. Profesorul de drept Cristian Clipa: „Procurorii nu trebuie să fie serviți ca la restaurant”

Din zona opoziției, Alianța pentru Unirea Românilor a comandat pentru candidatul George Simion 200.000 de exemplare, realizate de SC DGI Multimedia Design SRL. Mai rezervați cu afișajul electoral sunt Nicușor Dan și Elena Lasconi.

50.000 de exemplare de afișe electorale au fost realizate pentru Nicușor Dan de Athos Tipografia, în timp ce Elena Lasconi, rămasă recent fără sprijinul conducerii USR, dispune tot de doar 50.000 de bucăți.

Și candidatul PUSL, Lavinia Șandru, are 20.000 de exemplare de afișe electorale, materialele fiind tipărite de SC Grafoanaytis SRL. În schimb, la capitolul cheltuieli pentru prima săptămână de campanie apare o plată de 15.470 de lei pentru forma menționată.

Panou cu afise electorale alegeri prezidentiale 2025
Banii cheltuiți pentru afișe electorale se ridică la aproximativ 163.000 de lei. Foto: Radu Eremia

PSD, fruntașul cheltuielilor

Conform raportărilor făcute de partide și de candidați după prima săptămână de campanie, PSD și UDMR au mai avut și cheltuieli pentru „broșuri, pliante și alte materiale tipărite”.

Suplimentar 414.120 de lei pentru materiale realizate de Master Print Super Offset SRL. De asemenea, UDMR a cheltuit  51.229,50 lei pentru un  contract cu Promocraft Yellow, tot pentru broșuri, pliante și alte materiale tipărite. Singura formațiune din Alianța România Înainte care nu a cheltuit bani pentru Antonescu pe tipărituri a fost PNL. De altfel, PNL a cheltuit în prima săptămână doar 146.965 de lei.

Digul subteran din Salina Praid s-a prăbușit. Minerii au încercat până în ultima clipă să salveze o secțiune a minei și au ieșit plângând
Recomandări
Digul subteran din Salina Praid s-a prăbușit. Minerii au încercat până în ultima clipă să salveze o secțiune a minei și au ieșit plângând

Comparativ, PSD a cheltuit pentru candidatul Crin Antonescu suma de 6,58 milioane de lei, iar UDMR, 493.000 de lei.

Foto: Radu Eremia

Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentarii (2)

adrian123 22.04.2025, 08:04

Ce mai ne prostiti cu aceste sondaje...O sa aveti o surpriza mare dupa vot...

Demradulescu 20.04.2025, 18:10

Tusea și junghiul,sau Tăntălăul și Gugumanul.Dupa ce PSD a adus Romania pe marginea prăpastiei acuma vrea să o ducă înainte.Gugumanul zice :România pe primul loc!la ce e primul loc ,la mame minore în UE?

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.