Scena din autobuz a fost descrisă de o internaută pe pagina ei de Facebook. Tânăra a povestit cum o bătrână a fost umilită de un angajat RATBV, care a prins-o fără bilet și a vrut să o amendeze.
Redăm integral postarea:
Recunoașteți acest necioplit/indolent/nesimțit/lipsit de educație care lucrează la RatBv?
Doamna în cauză nu știa că este controlorul în autobuz, iar ea a urcat de la o stație în care aparatul nu funcționa(again RatBv ringing a bell?Faceți ceva nu e singura stație în care aparatele sunt defecte)și nu a putut să-și achiziționeze un bilet tocmai pentru că aparatul nu funcționa!!!!
Aceasta întrebase în tot autobuzul inclusiv pe șofer, dacă poate cumpăra un bilet.Într-un final, a și găsit la o tânăra care s-a oferit să i-l dea contracost, DAR fix atunci a venit controlorul știind de la bun început că nu avea bilet de când a urcat pentru că eram doar vreo 8 persoane maxim în autobuz și auzise TOT.
Ok, a amendat-o pe loc, dar nu doar atât a ironizat-o în fel și chip cu aerul lui de superioritate la care a adaugat „vedeți că ați făcut mizerie în autobuz” deoarece doamnei îi căzuse măruntul din portofel pe jos după ce plătise amenda….să fim serioși 60 de lei sunt FUNDAMENTALI pentru un bătrân.
Oamenii ăștia înainte să ajungă controlori fac vreo școală?
au auzit de respect?!
Atât, scuzați deranjul, a scris tânăra.
Imediat după incident, mai multe persoane care au asistat la scenă au făcut plângere la compania de transport care a emis un punct de vedere și își cere scuze pentru comportamentul angajatului său.
După ce mai multe persoane au sesizat conducerea societății RATBV S.A., prin diferite mijloace, cu privire la un incident în care a fost implicat unul dintre angajații Serviciului Control, a fost demarată o procedură de cercetare internă care s-a finalizat cu dispunerea unei sancțiuni disciplinare.
Concret, comportamentul și atitudinea angajatului nostru B.A. a fost reclamată de mai mulți călători, care au precizat că repectivul salariat al RATBV S.A. nu a respectat norme elementare de etică și conduită și nici sarcinile de serviciu înscrise în fișa postului.
În aceste condiții, a fost realizată o cercetare disciplinară internă, ce a implicat atât audierea persoanei în cauză, cât și a altor angajați ai societății care erau în măsură să ofere informații despre felul în care își exercită atribuțiile de serviciu controlorul B.A. În urma desfășurării acestei cercetări, conducerea societății a dispus aplicarea unei sancțiuni disciplinare, precum și luarea de măsuri de monitorizare atentă a activității respectivului angajat.
De asemenea, s-a dispus ca în perioada următoare să fie efectuată o serie de instruiri ale angajaților Serviciului Control, pentru a preveni apariția unor incidente asemănătoare celui reclamat. Conducerea RATBV S.A. transmite tuturor clienților săi faptul că nu tolerează acte de indisciplină ale angajaților, fapte de discriminare a oricăruia dintre clienții societății și nici un fel de act de natură a leza interesele sau demnitatea vreunuia dintre clienții RATBV S.A.
Ne cerem scuze pentru apariția unor situații de nerespectare a normelor de conduită și vă asigurăm că facem tot ce este posibil pentru a preveni apariția lor, precizează compania, citată de brasovromania.net