Mașina aceasta are o istorie. Woolf Barnato, pe atunci președintele Bentley și de trei ori câștigător al cursei de la Le Mans, a făcut un pariu că ar putea învinge Trenul Albastru de la Cannes, la Calais, cu propriul său Speed Six. A parcurs 570 de mile alături de copilotul Dale Bourne. Barnato a bătut trenul până la Calais atât de puternic, încât și-a încărcat Speed Six-ul pe un feribot și a traversat Canalul Mânecii, ajungând la Londra cu patru minute înainte ca trenul să ajungă la Calais.
Poliția franceză l-a amendat ulterior pe directorul Bentley, pentru curse pe drumurile publice, el înregistrând o medie de 43 de mile pe oră.
Bentley spune că modelul său clasic Speed Six este unul dintre cele mai importante modele din istoria sa. El susține aceste lucruri deoarece a fost mașina câștigătoare în cursele emblematice de la Le Mans din 1929 și 1930. Inima mașinii este un motor cu șase cilindri în linie de 6,5 litri, proiectat de W.O. Bentley în anii 1920 și recreat conform specificațiilor originale, spune Mike Sayer, șeful departamentului de comunicare a produselor Bentley.
„Motorul generează aproximativ 205 cai putere, ceea ce nu pare mult pentru un motor de șase litri și jumătate, dar în anii 1920 acesta era un nivel de performanță de supercar”, spune Sayer.
„Și, cel mai important, având în vedere că a fost proiectat pentru Le Mans, a fost incredibil de fiabil”.
Construirea mașinii a fost un proces în mai multe etape, șase luni au fost dedicate doar cercetării și dezvoltării șasiului și a traverselor.
O subsecțiune minusculă de colecționari de mașini va deține Speed Six, o mașină construită manual, în valoare de 2 milioane de dolari.
Având în vedere cât de multă muncă este depusă pentru fiecare model, acest lucru nu este surprinzător. Fiecare Speed Six a fost deja revendicat, cu un timp de construcție de aproximativ 10 luni fiecare, iar Bentley va păstra Car Zero pentru arhivele sale.
80% din desenele originale au fost furnizate de WO Bentley Memorial Foundation, însoțite de note ale mecanicilor care descriu modificările efectuate între cursele din 1929 și 1930.