”Pe lângă partenerii locali din Italia, Luxemburg, Germania, Marea Britanie, Suedia și Polonia, Amazon oferă acces la întreaga piață europeană, iar implementarea unui proiect de succes va fi urmat de extinderea în Statele Unite ale Americii”, se arată într-un comunicat al companiei.

„Am făcut teste în primele 6 luni și cererea pe Amazon la anumite produse depășeste chiar și de câteva zeci de ori puterea de absorbție a pieței din România. Ne vom lista pe cele 5 marketplace-uri europene Spania, Franta, Germania, Italia si Marea Britanie, de unde se pot trimite produse pe tot teritoriul UE”, a declarat Andrei Botescu, directorul executiv al Pegas.

Mai multe magazine

Totodată, Pegas are în vedere creșterea numărului de magazine din țară, extinderea rețelei de distribuție internă și internațională și modernizarea constantă a gamei de produse.

Astfel, până la finalul lui 2020, Pegas va deschide cel putin 10 magazine pe lânga cele existente, iar produsele brandului vor ajunge în 400 de magazine și 5 lanțuri mari de retail.

De asemenea, compania mai are un proiect de 3 milioane de euro pentru cercetarea și dezvoltarea produselor și deschiderea unei linii de producție integrate la noi în țară. Proiectul beneficiază de finanțare europeană.

Francize Pegas

”În plus, din acest an, orice antreprenor dorește să devină parte din povestea Pegas, o poate face prin achiziționarea unei francize, câteva zeci de magazine urmând deja să se deschidă în acest sistem până la finalul lui 2018, atât în țară, cât și peste hotare”, mai arată compania în comunicat.

Bike sharing

Pe lângă creșterea numărului de modele și mărirea sectorului de distribuție, Pegas a dezvoltat primul sistem de smart bike sharing fără parcări din România.
Acesta se numește Ape Rider și a fost implementat în luna mai a acestui an, punând la dispoziția celor interesați 2000 de biciclete.

Brand comunist readus la viață

Brand celebru în perioada comunistă, Pegas a dispărut de pe piață după 1989, pentru a reveni în forță în 2012.

Cu o investiție inițială de 70.000 euro, antreprenorul Andrei Botescu a cumpărat marca și a relansat bicicletele Pegas.

Dacă în primul an de la lansare, Pegas a vândut doar 500 de biciclete, creșterea constantă a urcat această cifră la peste 25.000 de unități anual, iar cifra de afaceri a companiei, a sărit de 8.000.000 lei în 2017.

Reduceri de 23 august

Pe 23 august, Pegas sărbătorește 6 ani de la relansarea pe piața românească oferind reduceri ce încep de la 23% pentru celebrele sale biciclete, în cadrul campaniei “Tinerii vlăstari“.

În locul tradiționalei defilări de 23 august din vremurile “de aur”, Pegas propune un Black Friday în miezul verii.

Promoția va fi disponibilă timp de o lună, atât online, cât și în toate magazinele proprii din București, Suceava, Timișoara, Constanța și Râmnicu Vâlcea, dar și în magazinele partenere.

Compania controlată de Iulian Stanciu

Pegas este acum deținută de către antreprenorul Iulian Stanciu. Acesta deține 60% din Pegas prin intermediul distribuitorului de electronice Network One Distribution (NOD). Stanciu mai deține și retailerul de electronice Flanco. În plus, controlează și un pachet de 20% din eMag – cel mai mare magazin de electronice din țară, pe care îl și conduce.

Mărcile comuniste revin

Mai multe mărci comuniste au revenit după tranziție. Dacia este cel mai bun exemplu. Compania a fost preluată de Renault în 1999, iar acum a împlinit 50 de ani. Dacia este cea mai mare companie din România în acest moment.

Concomitent, se încearcă și relansarea brandului de camioane Roman. Un astfel de autovehicol de mare tonaj ar urma să se fabrice la Brașov ”la calitate germană”, în parteneriat cu grupul MHS. Cele două companii vor să fabrice camioane pentru Armata României.

 
 

Urmărește-ne pe Google News