„Vânzările de autoturisme și de tichete de carburanți demonstrează o dată în plus că am anticipat corect încă de anul trecut interesul acordat acestui segment de către cumpărătorii online. O surpriză la fel de plăcută a venit din partea vânzărilor de televizoare, telefoane, electrocasnice, dar și din categoriile nou lansate în 2014, unde am stabilit recorduri de vânzări”, declară Iulian Stanciu, Director General eMAG.
Iată cifrele prezentate de reprezentanții eMAG:
• 420.000 de produse vândute vineri, până la ora 18:00
• 1,1 milioane de vizite de pe dispozitive mobile
• 4.000 de tichete pentru toate tipurile de carburanți Rompetrol
• Cel mai scump produs vândut vreodată online: BMW X6, la 66.500 de euro
• Cel mai mare discount aplicat unui produs: 20.000 de euro
• Timpul total petrecut de toți vizitatorii site-ului eMAG.ro vineri, până la ora 18:00 – 47,5 ani
Cu șase ore înaintea încheierii Black Friday 2014, eMAG vânduse 30.000 de telefoane mobile, 20.000 de tablete, 12.000 de televizoare, 4.000 de parfumuri, 4.000 de anvelope, 8.000 de jucării, 52 de tone de mâncare pentru animale.
Recorduri de trafic și comenzi
• În primele 4 minute, 100 de produse vândute pe secundă
• 1,1 milioane de vizite de pe telefonul mobil
• 15% din comenzi plasate de pe dispozitive mobile
• 20.000 de comenzi lansate de clienți pe eMAG către 180 de parteneri din Marketplace
La ce secție de votare votezi duminică și cum poți vota dacă nu ești în localitatea de domiciliu pe 24 noiembrie la alegerile prezidențiale!