Black Friday a devenit un fenomen global şi asta o ştim de ceva vreme. În ultima vineri a lunii noiembrie majoritatea magazinelor online cât şi cele retail s-au aliat pentru a oferi cele mai bune reduceri la o mulţime de produse. Desigur, asta se întâmplă în alte ţări, unde există nişte înţelegeri între respectivele magazine, care au înţeles că o singură zi de oferte este benefică atât pentru concurenţă cât şi pentru vânzări. Este vorba de o zi în care deja companiile le oferă liber angajaţilor tocmai pentru a profita de acele oferte, o zi în care nu se discută nimic altceva decât cine are cele mai ieftine televizoare sau unde sunt reducerile de 90%.
La noi, din păcate, Black Friday a început deja la unele magazine. Unii au avut oferte şi de 2-3 zile şi promit un nou val de reduceri, tot vineri pe 21 noiembrie, chiar dacă ultima zi de vineri a lunii noiembrie este pe data de 28 a lunii. Cel mai probabil şi atunci va mai fi încă un Black Friday, urmat apoi de un Black Monday şi mai apoi de un Black 5 Decembrie De Moş Nicolae şi un Black Week până la Crăciun. Între acestea magazinele vor veni probabil cu un White Wednesday şi un Red Thursday, pentru că imaginea brandului şi culoarea cu care este reprezentat contează mai mult.
VEZI AICI CE PLANURI AU ORANGE, TELEKOM ȘI VODAFONE
La ce secție de votare votezi duminică și cum poți vota dacă nu ești în localitatea de domiciliu pe 24 noiembrie la alegerile prezidențiale!