Sărbătoarea de Moș Nicolae se apropie cu pași repezi și nici până la Crăciun nu mai este foarte mult, așa că reducerile la jucării anunțate de Black Friday și anul acesta sunt numai bune pentru părinții care vor să se asigure din timp că pot cumpăra micuților cadoul mult visat.
Magazine online care au anunțat deja reduceri la jucării de Black Friday 2016:
Noriel este unul dintre magaziele online care deja și-a anunțat promoțiile pentru Vinerea Neagră. Lista jucăriilor reduse de Black Friday la Noriel este una destul de lungă, cu siguranță vei găsi ceva și pentru micuțul tău.
Și Nichiduță.ro va intra anul acesta în rândul magazinelor online care oferă reduceri de până la 70% la jucării, dar și la alte produse pentru copii.
Din lista magazinelor cu numeroase reduceri la jucării de Black Friday 2016 nu lipsește nici eMag. Fie că este vorba de produse vândute direct de eMag sau sunt produse vândute de alte magazine partenere, pe site-ul eMag se anunță de asemenea reduceri de până la 80% la jucării.
Cum să nu-ți iei țeapă de Black Friday 2016
Verifică atent modul în care este afişată reducerea pe site sau pe eticheta produsului.
În cazul în care comanzi online, verifică, înainte de a trimite comanda, dacă preţul fiecărui produs din coşul de cumpărături este acelaşi cu preţul redus indicat atunci când ai ales produsul.
Deschide coletul în prezenţa curierului şi, în caz că acesta nu corespunde, trimite-l înapoi. Ai grijă să menţionezi pe documentele de transport motivul refuzului.
În cazul cumpărăturilor efectuate online ai 14 zile calendaristice de la momentul primirii produsului în care poţi renunţa la achiziţie, fără a oferi vreun motiv şi fără costuri suplimentare.
Utilizează cardul pentru a face plata. În unele situaţii, precum cazurile de fraudă, dacă ai plătit prin card, poţi utiliza procedura refuzului la plată pentru a-ţi recupera suma plătită – în principiu, în cel mult 30 de zile de la data plăţii. Procedura este simplă: dacă tranzacţia s-a decontat (adică apare pe extrasul de cont), o poţi contesta la bancă, iar banca va încerca recuperarea sumei de bani de la comerciant, prin intermediul băncii acestuia (operaţiune numită “refuz de plată”).
Dacă ai făcut comanda online, comerciantul trebuie să-ţi livreze produsul în maximum 30 de zile sau mai puţin, dacă aţi căzut de acord asupra acestui aspect. Dacă termenul de livrare nu este respectat, puteţi stabili, de comun acord, o nouă dată de livrare. Dacă nici această dată nu este respectată, ai dreptul la rezoluţiunea sau rezilierea contractului.