Black Friday 2017. Ce trebuie să știe clienții eMag care au ales livrarea prin poștă
Serviciul PostCollect al Poştei Române poate susţine, zilnic, livrarea a peste 15.000 de colete, în perioada evenimentului Black Friday 2017, începând cu 17 noiembrie. Este un moment bun să demonstrăm clienţilor noştri că Poşta Română oferă servicii de calitate şi eficiente. Parteneriatul Poşta Română – eMAG este în continuă extindere. Anul acesta, am crescut numărul oficiilor poştale participante pentru a veni în întâmpinarea clienţilor noştri comuni. Reducem timpii de aşteptare şi extindem sfera de acoperire a Poştei Române, de Black Friday.
Cu un singur click, clienţii pot alege serviciile Poştei Române de Black Friday, şi nu numai. În cadrul serviciului PostCollect, operatorul naţional de servicii poştale preia, sortează şi livrează coletele partenerului la sediul subunităţilor poştale participante. Expediţiile eMAG sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare, până la livrare.
Destinatarii sunt avizaţi de către Poşta Română, printr-un SMS, pentru fiecare colet, în momentul în care acesta ajunge în oficiul ales de client. Le comunicăm clienţilor: numărul AWB al trimiterii, numărul şi programul oficiului poştal, precum şi suma de plată ramburs, dacă nu a fost deja achitată online, cu cardul. Coletele conţinând comenzile eMAG efectuate în perioada Black Friday şi livrate în oficiile poştale prin serviciul PostCollect, vor fi păstrate în oficiile poştale timp de 7 zile calendaristice, de la data sosirii în unitate. Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor poştale prin intermediul ghişeelor dedicate şi vizibil semnalizate. Clientul are opţiunea deschiderii coletului pentru verificarea conţinutului.
REPORTAJ / Câți aleși s-au vaccinat gratuit la Parlament. Deputat PNL: Fac naveta 500 de kilometri, dacă aș putea, aș veni pe cal la muncă (VIDEO)