Alibaba, care deține site-ul AliExpress, a anunțat că a înregistrat vânzări de peste 10 miliarde de yuani, echivalentul a 1,51 miliarde de dolari, în doar primele trei minute de la începerea Singles Day.
„Este un eveniment important pentru China, pentru economia chineză”, a anunțat cofondatorul Alibaba, Joseph Tsai, înainte de începerea acestei zile, în care chinezii fac cumpărături într-un ritm incredibil. „De Singles Day, este un sport să faci cumpărături”, a continuat acesta.
Nu s-a înșelat, căci dacă în primele trei minute s-au făcut cumpărături în valoare de 1,51 miliarde de dolari, în următoarele trendul a continuat. Mai precis, suma s-a dublat, la 19,1 miliarde de yani, în mai puțin de șase minute. Asta înseamnă că în doar câteva minute, s-au făcut mai multe cumpărături decât în întreaga zi, în 2012.
Anul trecut, în cele 24 de ore, site-ul a vândut produse în valoare de 17,7 miliarde de dolari. Acum, se pare că această suma va fi depășită.
Citește și: Prețurile au crescut în octombrie 2017 cu 2.6% față de anul trecut. Ce produse s-au scumpit cel mai mult