„În acest momente, la fel ca și ieri depunem toate eforturile posibile să găsim soluții în a porni operarea. Din nou vreau să vă fac să înțelegeți că S-A OPRIT O COMPANIE AERIANĂ, NU APASĂM UN BUTON ȘI PORNIM DIN NOU. Reluarea operațiunilor la nivelul de dinainte nu este posibil”, a explicat compania aeriană într-un comunicat de presă remis joi.
Blue Air a mai precizat faptul că furnizorii companiei au resetat colaborarea, iar procesatorii de plată nu mai eliberează nici un ban până nu trec 90 de zile după data zborului, „iar fără aceste sume eliberate trebuie să o luăm de la 0, să ne naștem din nou”, au mai spus reprezentanții companiei aeriene.
Între timp, compania TAROM a organizat trei curse pentru a-i repatria pe românii care au fost afectați de suspendarea zborurilor.
Ce opțiuni au pasagerii care au fost afectați de suspendarea zborurilor:
• rambursarea biletelor de călătorie
• rerutarea pe următorul zbor disponibil
• rambursarea în portofelul electronic (wallet)
„Absolut toate chestiunile legate de rambursarea pasagerilor depind esențial de reluarea activității, astfel încât societatea să poată realiza veniturile necesare, atât pentru operarea zborurilor curente, cât și pentru rambursarea sumelor datorate către pasageri”, anunța miercuri Blue Air.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro