„Nu este firesc să aflăm așa ceva din presă. Tocmai am verificat, societatea nu a primit nici o comunicare în acest sens de la ANPC”, a precizat Oana Petrescu, după ce ANPC a anunţat că a amendat Blue Air cu 2 milioane de euro.
Reprezentanta Blue Air susţine, în comunicatul de presă, că cifrele prezentate de ANPC, 11.289 de zboruri anulate în decurs de un an, sunt greşite.
„Se referă la toate biletele anulate în respectiva perioadă din cauza valurilor 3, 4 și 5 de pandemie (care oricum reprezintă mai puțin de 10% din totalul zborurilor Blue Air din acea perioadă). Din totalul numărului de pasageri menționați, majoritatea fie au călătorit deja, fie vor călători vara aceasta”, a susţinut Oana Petrescu.
„Nu înțeleg motivul pentru care Autoritatea a considerat necesar să facă acest anunț către public înainte de a clarifica toate aspectele cu compania. Este o perioadă dificilă pentru întreaga aviație, iar managementul și oamenii Blue Air fac eforturi uriașe să rezolve zi de zi toate provocările care apar, astfel încât pasagerii noștri să aibă asigurată predictibilitatea atât de necesară pentru un concediu plăcut și în siguranță”, a mai spus Oana Petrescu, CEO Blue Air.
Amenda dată de ANPC companiei Blue Air a fost anunţată de Protecţia Consumatorilor încă din 24 iunie. Instituția arăta că va amenda din nou Blue Air, în baza unei noi directive europene, care permite sancțiuni de până la două milioane de euro.