Ideea îi aparţine omului de afaceri Carlo Pagani, proprietarul companiei Castelberg Technologies, cu sediul în Bergamo (nord). Firma, care are 40 de angajaţi, produce accesorii vestimentare şi bijuterii din plastic pentru companii celebre precum Mars, LOreal sau Prada.
„Când am auzit sintagma Bunga Bunga a fost ca un clopoţel magic”, explică patronul, care a investit până acum 200.000 de euro în acest proiect.
Până la începutul lunii septembrie, compania italiană vânduse deja 100.000 de brăţări de plastic cu arome afrodisiace.
Brăţara este doar primul produs dintr-o serie de articole marca „Bunga Bunga” precum coliere, brelocuri, parfumuri, deodorante, creme pentru corp, ceasuri.
În Livorno (regiunea Toscana), există deja un bar care se numeşte „Bunga Bunga”. De asemenea, un restaurant din Londra are acelaşi nume, iar tricouri inspirate din jocurile erotice practicate în vilele lui Berlusconi se vând în zone turistice din Italia.
„Pentru noi, Bunga Bunga are un sens pozitiv: bucuria de a trăi, tinereţea”, explică Pagani, dând asigurări că nu are nimic cu Silvio Berlusconi. „Marca nu are conotaţii politice. Respectăm toţi oamenii politici, inclusiv pe Berlusconi”, a spus el.