Mari companii, printre care GlaxoSmithKline, Penny, Procter & Gamble, cu multe branduri, au dispărut de pe România TV de când Victor Ciutacu a început să facă emisiuni despre Iulia Marin
Un articol care nu îndeamnă la boicot pt ca adevarul s ar situa de partea Libertatea, e un articol publicitar. Practic, cine se considera mare companie dar nu s a regăsit in înșiruirea din titlu, baga ședința de Board, dep MK analizează care e impact retragere reclame vs câștig piața când se vor adauga la lista “ de onoare”.
Chiar conteaza nimicurile astea? Pleaca unii cu reclama, vin altii cu reclama. RTV se poate plange de multe lipsuri, dar nu de audienta. Asa ca toata aceasta jubilare a Libertatii in acest razboi fratricid (RTV si Libertatea) mi se pare un nonsens.
Exista vreo mare diferenta intre Libertatea si RTV daca ne uitam in continutul ambelor site-uri? Nu prea. Libertatea exceleaza in cancanuri cu dive despartite si divi tristi, in link-uri catre intamplari de almanah, in rerereincalzita ciorba Ucraina, in ce vreti voi pe teme superficiale. Se mai salveaza cu jurnalismul de investigatie.
RTV e cam acelasi tip de jurnalism, dar cu tusa ingrosata, gen bomba, nucleara, dezvaluire cutremuratoare si restul.
Asadar, eu chiar nu inteleg de ce ranesc in public domnul Tolontan si domnul Ciutacu. Era o vreme cand domnul Tolo, pe vremea cand era redactor-sef la GSP, ii oferea domnului Ciutacu spatiu de editorialist la gazeta. Il admira, aprecia si si-l dorea la editorialisti.
Acum, parca a dat strechea in oamenii astia. Nu se mai inteleg deloc si e o nervozitate incredibila.
Oameni buni, mergeti impreuna la o tuica/bere/vin sau ce vreti voi si nu mai aburiti poporul cu razboiul asta de orgoliosi. Poporul e sensibil si uite ca tasteaza virulent impotriva sau pentru.
Mda a pătruns și la noi porcăria asta. De când cu blm și pusul in genunchi firmele care fac un purcoi de bani se dau cu trotineta corectitudinii politice. Și eu mi-am notat numele acestor forme in in măsura în care îmi va sta in putință le voi evita.
Nu stiu cand se va termina aratatul asta cu degetul.... Va bucurati ca izmana in vant ca niste straini pun la colt niste romani care sunt urmariti de milioane de romani. La fel ca si ziarul vostru, sa stiti ca romanii ciresc sau rascolesc telecomanda si la voi si la ei. Iar reclama taiata de acele companii, care una nu are nume romanesc, e platita din ce produc respectivele in Romania din banii multora care se uita la RTV... Cred ca ar trebui sa lasati aceste mizerii si sa va concentrati pe lucruri mai importante decat sa moara capra vecinului cu tot cu vecin. Sau sa va schimbati numele in VANATORUL... Libertatea nu mai corespunde....
Nu stiu cand se va termina aratatul asta cu degetul.... Va bucurati ca izmana in vant ca niste straini pun la colt niste romani care sunt urmariti de milioane de romani. La fel ca si ziarul vostru, sa stiti ca romanii ciresc sau rascolesc telecomanda si la voi si la ei. Iar reclama taiata de acele companii, care una nu are nume romanesc, e platita din ce produc respectivele in Romania din banii multora care se uita la RTV... Cred ca ar trebui sa lasati aceste mizerii si sa va concentrati pe lucruri mai importante decat sa moara capra vecinului cu tot cu vecin. Sau sa va schimbati numele in VANATORUL... Libertatea nu mai corespunde....
De acord cu dvs. că publicul urmărește mai multe posturi și siteuri. Și e foarte bine. Noi am spus întotdeauna: respectăm publicul România TV. Suntem convinși că oamenii care se uită la RTV tresar când se vorbește cu ”bandele sorosiste” sau când se spune că oamenii cu suferințe psihice nu trebuie angajați. Avem aceleași nevoi ca oameni, nu suntem nici pe departe atât de diferiți. Dar nici nu e normal să acceptăm ca un om mort, un coleg, să fie defăimat. Cum să spui despre Iulia Marin că făcea investigații la comandă politică. Nimeni n-a avut curajul vreodată să o spună cât timp era în viață. De ce să permitem asta acum?
Nu știu, dar îmi miroase a conspirație. O instituție media se bucura, aplauda la eșafodul alteia.. Terminați auditul ala extern, demonstrați ce aveți de demonstrat și lăsați răzbunările și îndemnul la boicot, cenzura, anihilare prin extincție… Acest mecanism poate arata ca empatia și bunul simt v au lipsit și in cazul colegei voastre. Părerea mea…
Nu știu, dar îmi miroase a conspirație. O instituție media se bucura, aplauda la eșafodul alteia.. Terminați auditul ala extern, demonstrați ce aveți de demonstrat și lăsați răzbunările și îndemnul la boicot, cenzura, anihilare prin extincție… Acest mecanism poate arata ca empatia și bunul simt v au lipsit și in cazul colegei voastre. Părerea mea…
Sincer,mie-mi miroase a prostie maxima comentariul tau ! Poti fi oricit de "dedicat"unei idei aurite,dar musai sa ai si o tzara de minte si sa te opresti unde vezi ca "sari calul" !
Nu știu, dar îmi miroase a conspirație. O instituție media se bucura, aplauda la eșafodul alteia.. Terminați auditul ala extern, demonstrați ce aveți de demonstrat și lăsați răzbunările și îndemnul la boicot, cenzura, anihilare prin extincție… Acest mecanism poate arata ca empatia și bunul simt v au lipsit și in cazul colegei voastre. Părerea mea…
Greu de pornit, totusi, de la ideea conspiratiei un dialog. E decizia firmelor ce fac. Dar, foarte important, decizia lor, de retragere sau de raminere, se refera la o atitudine a Romania TV, nu la post, nu la persoane. Unele firma o considera o atitudine inacceptabila, pentru ale firme, e OK, in limite democratice. Fiecare cu interpretarea sa. Diferenta, mare, vine din faptul ca RTV se refera la persoane si ataca persoane. Moarte, vii, asta e un detaliu.
Greu de pornit, totusi, de la ideea conspiratiei un dialog. E decizia firmelor ce fac. Dar, foarte important, decizia lor, de retragere sau de raminere, se refera la o atitudine a Romania TV, nu la post, nu la persoane. Unele firma o considera o atitudine inacceptabila, pentru ale firme, e OK, in limite democratice. Fiecare cu interpretarea sa. Diferenta, mare, vine din faptul ca RTV se refera la persoane si ataca persoane. Moarte, vii, asta e un detaliu.
Domnule Tolontan, lasand la o parte nervozitatea asta care s-a starnit brusc intre dumneavoastra si domnul Ciutacu, vreti sa le comunicati cititorilor dumneavoastra daca i-ati oferit editorial domnului Ciutacu in GSP? Domnul Ciutacu pare acelasi ca pe vremea cand era la Antena 3 (artagos, tafnos, tupeist, arogant, talentat in jurnalistica). Practic era coleg cu dumneavoastra de echipa. Daca i-ati facut oferta, de ce? Si de ce sunteti asa suparat pe dansul?
Companiile care s-au retras merita felicitate pentru gestul de moralitate, iar cele care au ramas - sa le fie rusine! Oricum, principalii "sponsori" ai mizeriilor televizate de la RTV, A3, Digi24 sau iRealitatea raman Ciolacu si Ciuca, cu banii dati - complet netransparent - din alocatiile PSD si PNL.
Companiile care s-au retras merita felicitate pentru gestul de moralitate, iar cele care au ramas - sa le fie rusine! Oricum, principalii "sponsori" ai mizeriilor televizate de la RTV, A3, Digi24 sau iRealitatea raman Ciolacu si Ciuca, cu banii dati - complet netransparent - din alocatiile PSD si PNL.
Amice, moralitatea nu exista in economia de piata, in capitalism. Ceea ce ai vazut tu (retragerea reclamelor) a fost o repozitionare pe piata comerciala.
Peste ceva timp, sa zicem 6 luni sau 1 an, aceste companii se vor intoarce la "vitelul de aur", adica audienta si bani. RTV se va victimiza si romanul, om sensibil de felul dansului, II va asigura audienta "bomba si nucleara".
Iti recomand sa nu ai asteptari prea mari pentru a nu avea dezamagiri colosale.
Cat despre mass media, face si ea ce poate. Fiecare poate intelege ce vrea.
Asa s-a intamplat si cu A3 pe vremea lui Basescu si postul tv a supravietuit ! Asa ca te bucuri degeaba, tovarase Tolontan !
Nu e nicio bucurie, nu va suparati, e o informație. Iar decizia firmelor le aparține. Nu le-a cerut nimeni așa ceva. Apelul nu a cerut boicotul publicității, el s-a referit la concordanța dintre principiile declarate ale companiilor și ce consideră ele că se oglindește acum în societate. Fie că au ieșit sau au rămas cu publicitatea, companiile nu s-au referit la o persoană, ci la o atitudine. Unele o consideră inacceptabile, altele, acceptabilă. Foarte bine. În schimb, la persoane, cu un discurs discriminator (e decizia CNA) se referă seară de seara România TV. E o mare diferență.
Nu e nicio bucurie, nu va suparati, e o informație. Iar decizia firmelor le aparține. Nu le-a cerut nimeni așa ceva. Apelul nu a cerut boicotul publicității, el s-a referit la concordanța dintre principiile declarate ale companiilor și ce consideră ele că se oglindește acum în societate. Fie că au ieșit sau au rămas cu publicitatea, companiile nu s-au referit la o persoană, ci la o atitudine. Unele o consideră inacceptabile, altele, acceptabilă. Foarte bine. În schimb, la persoane, cu un discurs discriminator (e decizia CNA) se referă seară de seara România TV. E o mare diferență.
nu cred... E plin de nume de firme romanesti... "Mari firme".... reclama mascata.
Bradurile cunoscute ar fi trebuit sa aibe exact aceeasi reactie atunci cand RuZZia a invadat Ucraina si sa se retraga din RuZZia in ziua urmatoare.
Multe inca sunt acolo si nici nu mai pot pleca.
Bradurile cunoscute ar fi trebuit sa aibe exact aceeasi reactie atunci cand RuZZia a invadat Ucraina si sa se retraga din RuZZia in ziua urmatoare.
Multe inca sunt acolo si nici nu mai pot pleca.
Brandurile cunoscute trebuiau sa se retraga si când Ucraina a luat Bucovina de Nord. Si când a adâncit bratul Chilia. Si când a asuprit minoritatile. Si când prigoneste biserica ortodoxa. Hai sa nu fim ipocriti!
Brandurile cunoscute trebuiau sa se retraga si când Ucraina a luat Bucovina de Nord. Si când a adâncit bratul Chilia. Si când a asuprit minoritatile. Si când prigoneste biserica ortodoxa. Hai sa nu fim ipocriti!
ucraina nu a luat bucovina. urss a facut-o. si erau rusi cei din urss la conducere. in al doilea rand, bucovina de nord era preponderend ucraineana, doar cernauti avea o pondere mai mare de roman, dar toata zona din jurul orasului cernauti era ucraineana. romanii au luat-o in 1918 doar pentru ca ucraina si urss erau prea slabite si dezorientate sa inteleaga ceva
pelicansli • 29.04.2023, 15:50
Un articol care nu îndeamnă la boicot pt ca adevarul s ar situa de partea Libertatea, e un articol publicitar. Practic, cine se considera mare companie dar nu s a regăsit in înșiruirea din titlu, baga ședința de Board, dep MK analizează care e impact retragere reclame vs câștig piața când se vor adauga la lista “ de onoare”.
manu_one • 29.04.2023, 06:01
Mai exista RomaniaTV?? Latrina3? Otv? Mai sunt oameni cu WC in fundul curtii???
Qwert • 29.04.2023, 02:57
Chiar conteaza nimicurile astea? Pleaca unii cu reclama, vin altii cu reclama. RTV se poate plange de multe lipsuri, dar nu de audienta. Asa ca toata aceasta jubilare a Libertatii in acest razboi fratricid (RTV si Libertatea) mi se pare un nonsens. Exista vreo mare diferenta intre Libertatea si RTV daca ne uitam in continutul ambelor site-uri? Nu prea. Libertatea exceleaza in cancanuri cu dive despartite si divi tristi, in link-uri catre intamplari de almanah, in rerereincalzita ciorba Ucraina, in ce vreti voi pe teme superficiale. Se mai salveaza cu jurnalismul de investigatie. RTV e cam acelasi tip de jurnalism, dar cu tusa ingrosata, gen bomba, nucleara, dezvaluire cutremuratoare si restul. Asadar, eu chiar nu inteleg de ce ranesc in public domnul Tolontan si domnul Ciutacu. Era o vreme cand domnul Tolo, pe vremea cand era redactor-sef la GSP, ii oferea domnului Ciutacu spatiu de editorialist la gazeta. Il admira, aprecia si si-l dorea la editorialisti. Acum, parca a dat strechea in oamenii astia. Nu se mai inteleg deloc si e o nervozitate incredibila. Oameni buni, mergeti impreuna la o tuica/bere/vin sau ce vreti voi si nu mai aburiti poporul cu razboiul asta de orgoliosi. Poporul e sensibil si uite ca tasteaza virulent impotriva sau pentru.
dante69 • 28.04.2023, 21:16
Mda a pătruns și la noi porcăria asta. De când cu blm și pusul in genunchi firmele care fac un purcoi de bani se dau cu trotineta corectitudinii politice. Și eu mi-am notat numele acestor forme in in măsura în care îmi va sta in putință le voi evita.
pelicansli • 28.04.2023, 20:12
Nu stiu cand se va termina aratatul asta cu degetul.... Va bucurati ca izmana in vant ca niste straini pun la colt niste romani care sunt urmariti de milioane de romani. La fel ca si ziarul vostru, sa stiti ca romanii ciresc sau rascolesc telecomanda si la voi si la ei. Iar reclama taiata de acele companii, care una nu are nume romanesc, e platita din ce produc respectivele in Romania din banii multora care se uita la RTV... Cred ca ar trebui sa lasati aceste mizerii si sa va concentrati pe lucruri mai importante decat sa moara capra vecinului cu tot cu vecin. Sau sa va schimbati numele in VANATORUL... Libertatea nu mai corespunde....
Cătălin Tolontan • 28.04.2023, 22:06
pelicansli • 28.04.2023, 20:12
Nu stiu cand se va termina aratatul asta cu degetul.... Va bucurati ca izmana in vant ca niste straini pun la colt niste romani care sunt urmariti de milioane de romani. La fel ca si ziarul vostru, sa stiti ca romanii ciresc sau rascolesc telecomanda si la voi si la ei. Iar reclama taiata de acele companii, care una nu are nume romanesc, e platita din ce produc respectivele in Romania din banii multora care se uita la RTV... Cred ca ar trebui sa lasati aceste mizerii si sa va concentrati pe lucruri mai importante decat sa moara capra vecinului cu tot cu vecin. Sau sa va schimbati numele in VANATORUL... Libertatea nu mai corespunde....
De acord cu dvs. că publicul urmărește mai multe posturi și siteuri. Și e foarte bine. Noi am spus întotdeauna: respectăm publicul România TV. Suntem convinși că oamenii care se uită la RTV tresar când se vorbește cu ”bandele sorosiste” sau când se spune că oamenii cu suferințe psihice nu trebuie angajați. Avem aceleași nevoi ca oameni, nu suntem nici pe departe atât de diferiți. Dar nici nu e normal să acceptăm ca un om mort, un coleg, să fie defăimat. Cum să spui despre Iulia Marin că făcea investigații la comandă politică. Nimeni n-a avut curajul vreodată să o spună cât timp era în viață. De ce să permitem asta acum?
pelicansli • 28.04.2023, 19:54
Nu știu, dar îmi miroase a conspirație. O instituție media se bucura, aplauda la eșafodul alteia.. Terminați auditul ala extern, demonstrați ce aveți de demonstrat și lăsați răzbunările și îndemnul la boicot, cenzura, anihilare prin extincție… Acest mecanism poate arata ca empatia și bunul simt v au lipsit și in cazul colegei voastre. Părerea mea…
Moshu • 28.04.2023, 21:03
pelicansli • 28.04.2023, 19:54
Nu știu, dar îmi miroase a conspirație. O instituție media se bucura, aplauda la eșafodul alteia.. Terminați auditul ala extern, demonstrați ce aveți de demonstrat și lăsați răzbunările și îndemnul la boicot, cenzura, anihilare prin extincție… Acest mecanism poate arata ca empatia și bunul simt v au lipsit și in cazul colegei voastre. Părerea mea…
Sincer,mie-mi miroase a prostie maxima comentariul tau ! Poti fi oricit de "dedicat"unei idei aurite,dar musai sa ai si o tzara de minte si sa te opresti unde vezi ca "sari calul" !
Cătălin Tolontan • 28.04.2023, 20:24
pelicansli • 28.04.2023, 19:54
Nu știu, dar îmi miroase a conspirație. O instituție media se bucura, aplauda la eșafodul alteia.. Terminați auditul ala extern, demonstrați ce aveți de demonstrat și lăsați răzbunările și îndemnul la boicot, cenzura, anihilare prin extincție… Acest mecanism poate arata ca empatia și bunul simt v au lipsit și in cazul colegei voastre. Părerea mea…
Greu de pornit, totusi, de la ideea conspiratiei un dialog. E decizia firmelor ce fac. Dar, foarte important, decizia lor, de retragere sau de raminere, se refera la o atitudine a Romania TV, nu la post, nu la persoane. Unele firma o considera o atitudine inacceptabila, pentru ale firme, e OK, in limite democratice. Fiecare cu interpretarea sa. Diferenta, mare, vine din faptul ca RTV se refera la persoane si ataca persoane. Moarte, vii, asta e un detaliu.
Qwert • 29.04.2023, 03:39
Cătălin Tolontan • 28.04.2023, 20:24
Greu de pornit, totusi, de la ideea conspiratiei un dialog. E decizia firmelor ce fac. Dar, foarte important, decizia lor, de retragere sau de raminere, se refera la o atitudine a Romania TV, nu la post, nu la persoane. Unele firma o considera o atitudine inacceptabila, pentru ale firme, e OK, in limite democratice. Fiecare cu interpretarea sa. Diferenta, mare, vine din faptul ca RTV se refera la persoane si ataca persoane. Moarte, vii, asta e un detaliu.
Domnule Tolontan, lasand la o parte nervozitatea asta care s-a starnit brusc intre dumneavoastra si domnul Ciutacu, vreti sa le comunicati cititorilor dumneavoastra daca i-ati oferit editorial domnului Ciutacu in GSP? Domnul Ciutacu pare acelasi ca pe vremea cand era la Antena 3 (artagos, tafnos, tupeist, arogant, talentat in jurnalistica). Practic era coleg cu dumneavoastra de echipa. Daca i-ati facut oferta, de ce? Si de ce sunteti asa suparat pe dansul?
nasty1 • 28.04.2023, 17:42
Companiile care s-au retras merita felicitate pentru gestul de moralitate, iar cele care au ramas - sa le fie rusine! Oricum, principalii "sponsori" ai mizeriilor televizate de la RTV, A3, Digi24 sau iRealitatea raman Ciolacu si Ciuca, cu banii dati - complet netransparent - din alocatiile PSD si PNL.
Qwert • 29.04.2023, 18:27
nasty1 • 28.04.2023, 17:42
Companiile care s-au retras merita felicitate pentru gestul de moralitate, iar cele care au ramas - sa le fie rusine! Oricum, principalii "sponsori" ai mizeriilor televizate de la RTV, A3, Digi24 sau iRealitatea raman Ciolacu si Ciuca, cu banii dati - complet netransparent - din alocatiile PSD si PNL.
Amice, moralitatea nu exista in economia de piata, in capitalism. Ceea ce ai vazut tu (retragerea reclamelor) a fost o repozitionare pe piata comerciala. Peste ceva timp, sa zicem 6 luni sau 1 an, aceste companii se vor intoarce la "vitelul de aur", adica audienta si bani. RTV se va victimiza si romanul, om sensibil de felul dansului, II va asigura audienta "bomba si nucleara". Iti recomand sa nu ai asteptari prea mari pentru a nu avea dezamagiri colosale. Cat despre mass media, face si ea ce poate. Fiecare poate intelege ce vrea.
valihaita • 28.04.2023, 17:41
Asa s-a intamplat si cu A3 pe vremea lui Basescu si postul tv a supravietuit ! Asa ca te bucuri degeaba, tovarase Tolontan !
Cătălin Tolontan • 28.04.2023, 20:07
valihaita • 28.04.2023, 17:41
Asa s-a intamplat si cu A3 pe vremea lui Basescu si postul tv a supravietuit ! Asa ca te bucuri degeaba, tovarase Tolontan !
Nu e nicio bucurie, nu va suparati, e o informație. Iar decizia firmelor le aparține. Nu le-a cerut nimeni așa ceva. Apelul nu a cerut boicotul publicității, el s-a referit la concordanța dintre principiile declarate ale companiilor și ce consideră ele că se oglindește acum în societate. Fie că au ieșit sau au rămas cu publicitatea, companiile nu s-au referit la o persoană, ci la o atitudine. Unele o consideră inacceptabile, altele, acceptabilă. Foarte bine. În schimb, la persoane, cu un discurs discriminator (e decizia CNA) se referă seară de seara România TV. E o mare diferență.
pelicansli • 28.04.2023, 20:19
Cătălin Tolontan • 28.04.2023, 20:07
Nu e nicio bucurie, nu va suparati, e o informație. Iar decizia firmelor le aparține. Nu le-a cerut nimeni așa ceva. Apelul nu a cerut boicotul publicității, el s-a referit la concordanța dintre principiile declarate ale companiilor și ce consideră ele că se oglindește acum în societate. Fie că au ieșit sau au rămas cu publicitatea, companiile nu s-au referit la o persoană, ci la o atitudine. Unele o consideră inacceptabile, altele, acceptabilă. Foarte bine. În schimb, la persoane, cu un discurs discriminator (e decizia CNA) se referă seară de seara România TV. E o mare diferență.
nu cred... E plin de nume de firme romanesti... "Mari firme".... reclama mascata.
Mircea12111980 • 28.04.2023, 17:22
Ciutacu groparul Romania TV. Ma bucur pentru ajutorul dat de Ciutacu la dispariția postului Seby Ghița TV...R.I.P !
seaman651 • 28.04.2023, 17:21
Bradurile cunoscute ar fi trebuit sa aibe exact aceeasi reactie atunci cand RuZZia a invadat Ucraina si sa se retraga din RuZZia in ziua urmatoare. Multe inca sunt acolo si nici nu mai pot pleca.
Daniel1 • 28.04.2023, 17:50
seaman651 • 28.04.2023, 17:21
Bradurile cunoscute ar fi trebuit sa aibe exact aceeasi reactie atunci cand RuZZia a invadat Ucraina si sa se retraga din RuZZia in ziua urmatoare. Multe inca sunt acolo si nici nu mai pot pleca.
Brandurile cunoscute trebuiau sa se retraga si când Ucraina a luat Bucovina de Nord. Si când a adâncit bratul Chilia. Si când a asuprit minoritatile. Si când prigoneste biserica ortodoxa. Hai sa nu fim ipocriti!
andrei.v.c • 28.04.2023, 18:41
Daniel1 • 28.04.2023, 17:50
Brandurile cunoscute trebuiau sa se retraga si când Ucraina a luat Bucovina de Nord. Si când a adâncit bratul Chilia. Si când a asuprit minoritatile. Si când prigoneste biserica ortodoxa. Hai sa nu fim ipocriti!
ucraina nu a luat bucovina. urss a facut-o. si erau rusi cei din urss la conducere. in al doilea rand, bucovina de nord era preponderend ucraineana, doar cernauti avea o pondere mai mare de roman, dar toata zona din jurul orasului cernauti era ucraineana. romanii au luat-o in 1918 doar pentru ca ucraina si urss erau prea slabite si dezorientate sa inteleaga ceva
1 2 ›
Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.