Judecătorul districtual Roy Altman, din Miami, a declarat că Burger King trebuie să se apere împotriva unei acuzații potrivit căreia reprezentarea Whopper-ului pe panourile de meniu din magazine ar fi indus în eroare clienții, ceea ce reprezintă o încălcare a reglementărilor.
Clienții din acțiunea colectivă propusă au acuzat Burger King că prezintă burgeri cu ingrediente care „se revarsă peste chiflă”, lăsând să se creadă că burgerii sunt cu 35% mai mari și conțin mai mult decât dublu față de carnea pe care o servește lanțul de magazine.
Burger King, o unitate a Restaurant Brands International, a replicat că nu era obligată să livreze burgeri care să arate „exact ca în poză”, dar judecătorul a spus că depinde de jurați „să ne spună ce cred oamenii rezonabili”.
În decizia sa, făcută publică vineri, Altman a permis, de asemenea, clienților să depună plângeri privind neglijența și îmbogățire nejustificată.
El a respins pretențiile bazate pe reclame televizate și online, negăsind vreuna în care Burger King să fi promis o „mărime” a burgerului, sau greutatea chiftelei, pe care să nu reușească să le respecte.
„Afirmațiile reclamanților sunt false”, a spus Burger King într-o declarație de marți. „Chiftelele de carne de vită la grătar la flacără prezentate în reclamele noastră sunt aceleași chiftele folosite în milioanele de sandvișuri Whopper pe care le servim clienților din întreaga țară”.
McDonalds și Wendys se apără într-un proces similar la tribunalul federal din Brooklyn, New York. Avocatul reclamanților de acolo a citat luni opinia lui Altman pentru a justifica lăsarea acelui caz să continue.
Taco Bell, o unitate a Yum Brands, a fost dată în judecată luna trecută la tribunalul din Brooklyn pentru că a vândut Crunchwraps și pizza mexicană care ar conține doar jumătate din cantitatea de umplutură anunțată.
Fiecare proces solicită daune de cel puțin 5 milioane de dolari.
La ce oră se deschid secțiile de votare pentru alegerile prezidențiale din 24 noiembrie!