Cu bagaje, oamenii au mers pe calea ferată până în stația Timișu de Sus, de unde au fost preluați de un alt tren, până la Predeal.
Călătorii au fost forțați să coboare din garnitura operatorului privat Astra Trans Carpatica după ce aceasta s-a defectat la urcarea către Predeal.
„Avusese mai multe probleme, oprise de mai multe ori până acolo, însă apoi a oprit definitiv și ni s-a zis că trebuie să coborâm. Nu mai trăgea la deal”, a spus unul dintre călători pentru cititorii Libertatea.
De la Predeal, oamenii au fost nevoiți să schimbe din nou trenul pentru a ajunge la București.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
Alabala • 15.09.2022, 15:29
15.09.2022, trenul R-E9033, direcția București Nord - Craiova, a plecat la ora 6:00 din stația București Nord, dar nu a mai ajuns la timp la destinație. Explicația? La locomotiva produsă în 1970, deci veche de 52 de ani, puseseră un dop de lemn la...ceva.. Și dopul a sărit în mijlocul drumului și nici alte locomotive sau alternative nu mai aveau pentru a continua traseul în timp. O companie care se respectă ar fi rezervat imediat un microbuz și ar fi condus pasagerii până la destinațiile pentru care au plătit, nu i-ar fi coborât în câmp sau într-o gară dintr-o comună unde nu opresc trenuri... Așa a început aventura noastră CFR de astăzi, care s-a prelungit de la 4 ore(cu întârzierile de rigoare incluse) la 7 ore. Când am plecat din Pitești, deja aveam întârziere de 235 de minute, dar bineînțeles că au condus tradițional și au mai adăugat câteva minute, ca să își facă plinul..🧘🏻♂️amuzant că și-au scumpit tarifele de la 1 iulie și totuși au înrăutățit serviciile...