Peste 800 de oameni care au donat în cadrul strângerii de fonduri. 20 de vedete care au înregistrat mesaje pentru micuții din secțiile de oncopediatrie din țară. 4.000 de pungi cu daruri de la zurli și brandurile partenere.

7 spitale din România în care Gașca Zurli a ajuns în 3 zile, pentru a duce cadourile copiilor.

Mesaje de Iubire pentru Copiii cu
Branule 
este o campanie cu mult suflet, pornită
din inima Mirelei Retegan.

Din nou, Tanti Prezentatoarea din Gașca Zurli reușește să aducă laolaltă oameni buni și branduri frumoase , care fac împreună lucruri ce schimbă România, totul întâmplându-se într-un timp record: 3 săptămâni.

În plină pandemie, Mirela, Gașca Zurli și toți cei implicați au reușit să facă un 1 iunie mai vesel pentru 1.000 de copii din secțiile de oncopediatrie din țară.

Kaufland România a fost primul brand care s-a alăturat proiectului, susținând atât financiar, cât și cu produse proprii campania. Se încadra perfect în mesajul lor din aceste vremuri Implicarea face diferența . Iar implicarea lor în proiectul nostru a fost butelia de oxigen de care aveam nevoie ca să respirăm ușurați.

La fel și Dr. Oetker, a spus da, cu bucurie și a ajutat cu produse, dar și cu bani, știind că o astfel de campanie implica și costuri nu doar bucurii.

Bioderma știe
cât
de importantă e igiena personală, mai ales în spital, așa că a trimis 1.000 de produse de îngrijire speciale pentru copii.

Tedi și
oamenii lui ne-au dat sucuri și au făcut pachețele cu mousse-uri, biscuiți și alte produse pentru cei mici.

De la Edenia am primit
cutiuțe
pentru activități
de recreere, iar de la Vache Qui Rit, la fel.

Mânuțele harnice de la Charmony și-au
oprit produția obișnuită și au confecționat special pentru campanie 500 de măscuțe
din material textil, colorat.

Oamenii de la de la Vreau
Tipar.ro
 au trimis cartonașe de colorat pentru copiii care își petrec zilele pe patul de spital. Nu în
ultimul rând, Magazinul Zurli s-a mobilizat și
a trimis pentru fiecare suflet din cele 7 secții de oncopediatrie cărți
de joc, jucării, cărți de colorat și CD-uri cu muzică.

Mulțumesc, mulțumesc,
mul
țumesc! Aș vrea să spun de 1000 de ori mulțumesc în
numele fiec
ărui copil pe care l-am bucurat, în
numele fiec
ărui părinte care a fost copleșit de emoție,
în numele fiecărui cadru medical
care a z
âmbit atunci când am ajuns în
spitale. O m
ână de oameni, 1000 de suflete și un munte de
bunătate au facut în 3 săptămâni să se învârtă Pământul cu bucurie.
, spune Mirela Retegan, inițiatoarea proiectului.

Prima ediție a campaniei a ajuns la final. Dorința Mirelei de a le face acestor copii ziua mai
frumoasă de 1 iunie s-a îndeplinit, cu ajutorul tuturor celor care au ales
să nu rămână indiferenți și să se implice. Când în jur oamenii tind să uite cum să zâmbească, Mirela Retegan face ce face și le reamintește cum să fie mai buni.

Urmărește-ne pe Google News