O calatorie pe strazile unde se fac reparatii, in special unde se lucreaza la terasamentul liniilor de tramvai, este o adevarata aventura.
Desi Primaria Municipiului Bucuresti anunta ca peste mai putin de 10 zile se vor da in folosinta artere importante din Capitala unde s-au derulat programe de reabilitare a carosabilului si a liniilor de tramvai, situatia este de-a dreptul dezastruoasa, lucrarile fiind departe de a fi finalizate. In plus, liniile de tramvai proaspat refacute de pe Calea Mosilor si soseaua Giurgiului au fost transformate, tot din cauza lucrarilor interminabile, in spatii de parcare pentru zeci de masini.
De asemenea, in zonele in care RATB a inlocuit tramvaiele cu linii-naveta de autobuz, drumul spre serviciu a devenit un calvar pentru toti bucurestenii care locuiesc prin zona si nu au masina. Nici cei care au propriul autoturism nu sunt mai norocosi, fiindca de cele mai multe ori cozile de la semafoare sunt parca fara sfarsit.
Calea Mosilor
Pe Calea Mosilor, chiar inainte de piata Obor, linia de tramvai este ocupata de masinile soferilor nemultumiti de numarul mic de locuri de parcare. Noroc ca tramvaiele nu circula inca
Sos. Colentina
Pe soseaua Colentina, circulatia este complet blocata de lucrarile la linia de tramvai
Sos. Giurgiului
Pe soseaua Giurgiului, pentru ca nu mai merg tramvaiele, liniile-naveta care le inlocuiesc sunt supraaglomerate, la orice ora din zi
In dreptul pietei Progresul, masinile parcheaza in voie pe liniile de tramvai care, chipurile, sunt reabilitate la doar doi ani de cand au fost inlocuite
Sos. Stefan cel Mare
Pe soseaua Stefan cel Mare, traficul e o adevarata aventura, carosabilul devenind insuficient pentru numarul mare de masini
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro