Clienţii RADET sunt rugaţi să deschidă vanele montate pe circuitul de încălzire din subsolul blocurilor, precum şi robineţii montaţi pe calorifere, pentru a se realiza o încărcare şi o aerisire corectă a instalaţiei de încălzire.
RADET precizează că lipsa încălzirii la unele blocuri sau scări de bloc poate fi cauzată de faptul că sunt asociaţii de proprietari care nu şi-au deschis vanele de la subsol urmare a solicitărilor venite de la locatari.
Ulterior efectuării probelor la cald, începând de marţi, se poate trece la furnizarea agentului termic pentru încălzire.
Decizia furnizării agentului termic pentru încălzire se va face cu respectarea prevederilor articolului 117 din H.G. 425/1994, potrivit cărora „începerea perioadei de încălzire pentru consumatorii de tip urban va avea loc după înregistrarea, timp de 3 zile consecutiv, între orele 18.00 – 6.00, a unor valori medii zilnice ale temperaturii aerului exterior de +10°C sau mai mici, iar oprirea încălzirii se face după 3 zile consecutive în care temperatura medie a aerului exterior depăşeşte +10°C, între orele 18.00-6.00”, mai spune RADET.
Reprezentanţii regiei mai anunţă că dispeceratele şi echipele sale de intervenţie funcţionează în regim permanent pentru soluţionarea oricăror probleme apărute în teren. Pentru informaţii suplimentare, bucureştenii au la dispoziţie numărul de telefon cu apelare gratuită din orice reţea: TelVerde – 0800.820.002.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro