Celebră pentru că nu a greşit niciun pronostic la campionatul mondial, caracatiţa este noul idol pop al societăţii chineze, ceva de care multe persoane din lumea afacerilor speră să profite. Cinci acvarii din patru dintre principalele oraşe ale Chinei – Shanghai, Shenzhen, Dalian şi Hangzhou – au “invitat” caracatiţa Paul într-un turneu, a informat ziarul oficial Huashang Daily.
Convorbirile dintre reprezentanţii acvariilor chineze şi cei ai acvariului german Oberhausen, unde trăieşte cefalopodul, se desfăşoară normal, semnalează ziarul citat. Germanii au solicitat, printre altele, informaţii cu detalii despre numărul de vizitatori, preţul biletelor de intrare şi fotografii ale instalaţiilor celor cinci acvarii”, afirmă un reporter al ziarului.
O agenţie de voiaj din Guangzhou a pregătit, totodată, un pelerinaj fotbalistic de 10 zile în Europa, cu un pachet turistic care include vizitarea celor trei ţări europene intrate în semifinale şi care se termină cu o vizită la acvariul lui Paul. Acest tur european costă 2.316 dolari.
La Shanghai, reţeaua DEVNET, care participă la Expoziţia Universală, a creat luni un timbru cu Paul şi, de atunci, numărul vizitelor a crescut cu 30%, notează Agerpres.
Citeşte şi: Caracatiţa Paul, aplicaţie pentru iPhone
Caracatiţa Paul mai are de trăit şase luni