Astfel, Poşta va prelua 600.000 – 700.000 de carduri pe zi, în cinci tranşe pentru fiecare judeţ, pe care le va sorta, transporta şi distribui celor aproximativ 12,5 milioane de asiguraţi din toată ţara. Documentele electronice vor fi înmânate doar titularilor, în baza unui act de identitate, iar dacă acesta nu e găsit la domiciliu de două ori, cardul va fi înapoiat casei de asigurări locale.
După prima vizită poştaşul îi lasă asiguratului un aviz cu numărul său de telefon, pentru ca acesta să-l anunţe când este acasă. Cardurile vor fi obligatorii la orice vizită la medicii de familie, începând din 2015. Problema e că majoritatea doctorilor nu şi-au achiziţionat încă cititoarele de carduri, dar mai au timp pentru asta până la finalul acestui an.

La ce secție de votare votezi duminică și cum poți vota dacă nu ești în localitatea de domiciliu pe 24 noiembrie la alegerile prezidențiale!
 

Urmărește-ne pe Google News